12 Mart 2012 Pazartesi

Kadınlar Günün'de Migros'tan Aldıklarım

Kadınlar Günü dolayısıyla  tüm Migroslarda  cilt bakım   ürünleri,deodorantlarda vb. ürünlerde %50 indirim yapılmıştı.
Bende  severek kullandığım  nivea deodorantlarım  bitince  deodorant almak için markete gittim  neyse ki  Nivea nın bu deodorantın bir tane alabildim çünkü  çok az kalmıştı :) NIVEA nın   Black&White Clear Sprey Deodorantı, 48 saat koruma sağlarken koyu renkli giysilerde beyaz iz bırakmayan ve açık renkli giysilerde sarı leke oluşumunu azaltan ilk deodorant olma özelliği taşıyor.Kokusu çok güzel bana leylak gibi kokuyor gibi geldi çiçeksi hoş bir kokusu var ben çok beğendim.Zaten daha önce parfümerilerinde vs.kokusuna bakmıştım ve beğenmiştim ama alıp denedikten sonra  da kokusunu beğendim.Black&White Sprey Deodorant
•%0 Alkol
•Boya maddesi içermez
•Ciltle uyumu dermatolojik olarak test edilmiştir.
Roll-on ve stick çeşitleri de mevcut ama ben sprey tercih ediyorum.Roll-on da kullanırım ama stick pek tercih etmiyorum.Bittiğinde başka bir marka veya aynı markanın başka bir ürününü denemek istemezsem kesinlikle vazgeçilmez deodorantım olabilir.Terlemeye karşı 48 saat korumalı olması gayet güzel ve fazlaca bir zaman ama hiçbir deodorant,eğer pudralı değilse terlemeye karşı mükemmel korumaz ben pudralı deodorant hiç sevmem koltukaltına sıktığınızda bembeyaz bir tabaka oluyor ve bunu hiç sevmiyorum.Bu özellik koltukaltı kuruluğu sağlıyor ama cilt nefes almıyor bu da iyui değil mesela Dove buna benzer bir ürün çıkarmış Dove İnvesible şeklinde giysilerde leke oluşturmaz diye yazıyor ama aynı zamanda pudralı ve pudralı olduğu hiçöbir şekilde deodorantın üzerinde belirtilmemiş bu çok yanlış.Rexona yine aynı şekilde Crystal isimli yeni bir ürün çıkardı ve reklamları yayınlanıyor  bu da aynı şekilde giysilerinizde özellikle siyahlarda leke bırakmaz diyor ama beyazlar da sarı leke bırakmaz şeklinde bir açıklamsı yok yani sadece siyahlar için ve deodorantın arka kısmında antiperspirant /pudralı yazıyor.Pudralı mı değil mi belirtmesi güzel ama Dove  da yazmıyor buna çok dikkat etmek gerekiyor...


Diğer aldığım  ürünse Neotrogena' nın pembe greyfurt serisinden temizleme jeli oldu.Sivilce ve Siyah Noktalarla Savaşınız Hiç Bu Kadar Güzel Kokmamıştı!
Dermatologların önerdiği cilt bakım ürünleri markası Neutrogena, sivilce ve siyah noktalarla, içerdiği pembe greyfurt özleri ve patentli MicroClear teknolojisi ile etkin bir şekilde savaşıyor ve eşsiz kokusu ile duyuları harekete geçiriyor. formile sahipNeutrogena Pembe Greyfurt Serisi, problemli ciltler için geliştirilmiş özel formüle sahip ancak benim cildim çok problemli olmamakla birlikle ara ara çıkan sivilceler  ile savaşmak için bu tarz bir ürün kullanma gereksinimi duydum çünkü önceden önlem almak daha iyi sonra hiç problem yokken çıkan o sivilce sonrasında sivilce lekelerine neden oluyor ve bunları yok etmek için kullandığım ve memnun kaldığım ürünlerde var burada daha önce bahsettiğim gibi ama önemli olan o sivilcelerin çıkmaması  siyah noktalarda aynı şekilde.Bu ürün çok kısa zamanda bu sorunlara çözüm olabiliyor bir kere  kokusu çok güzel ve ferah temizlik hissi  oluşturuyor sabah yüzünüzü yıkadığınızda mutlu olabiliyorsunuz pembe rengi de enerji veriyor ben bu temizleme jelini çok beğendim kadınlar günü indiriminden faydalanarak almak da pek bi güzel oldu tabi...

Neutrogena’nın patentli MicroClear teknolojisi, sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesini ve böylece sivilce oluşumunun hızla azalmasını sağlıyor. Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli, içerdiği salisilik asit sayesinde cilde derinlemesine nüfuz ederek siyah nokta oluşumunun azalmasına yardımcı oluyor. Pembe Greyfurt Serisi ürünleri canlandırıcı formülleriyle cildi kurutmadan temizlerken, içerdiği pembe greyfurt aroması ile de duyuları harekete geçirerek cilde ferah bir his kazandırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder