11 Kasım 2013 Pazartesi

Bir Yeni Güne 3 Farklı Ürün!..

Merhabalar yepyeni bir haftanın yepyeni gününden hepinize kucak dolusu sevgiler..Bu hafta yepyeni bir yazıyla karşınızdayım.Bundan böyle bu yazımla ilki gerçekleşecek olan her yeni güne 3 ürün konseptiyle yazılar yayınlamaya başlayacağım.Beğeneceğinizi umut ediyorum...Bugün kullanmakta olduğum 3 farklı peelingi sizlerle paylaşmak istedim.
Öncelikle bu üç peelingi de ilk olarak ambalajlarından ve de kokularından etkilenerek aldığımı itiraf etmeliyim.Garnier in daha önce de pek çok ürününü kullandım.Hemen hemen bütün serilerinin ürünlerini kullanmış bulunuyorum.Aktif Saf ve Temiz,Saf ve temiz,Esas Bakım olarak üçe ayrılan serinin en çok peeling,temizleme jeli ve toniğini kullandım.Esas bakımın toniğini,Aktif Saf ve Temiz serisinin ise temizleme jelini kullanmıştım.Saf ve Temiz Serisinin 3 ü birarada temizleyici,peeling ve maske ürününü bir dönem  kullandım ayrıcaen peeling olarak  Saf ve Temiz Serisinin peelingini 
 kullanıyordum fakat pek yeni sayılmasa da en son çıkan bu turuncu serisinin kırmızı meyve gücü  peelingini denemek istedim.Ürünün dikkat çekici ilk özelliği tabi ki ambalajı.Kışı hatırlatan içeriği ve enerji veren rengi çok hoşuma gitti.Kokusu da bir okadar güzel olunca denemeye değerdi.Gratis te Bayram  özel yapılan indirimden aldığım birkaç üründen biri oldu.Ürün şu şekilde anlatılmış; Garnier, kırmızı meyvelerin canlandırıcı etkisine sahip “Garnier Saf ve Temiz Kırmızı Meyve Gücü” serisi ile cilt temizliği rutinini keyifli bir hale dönüştürüyor. Güne yüzünüzde bir gülümse ile başlamanızı sağlayan Garnier Kırmızı Meyve Gücü, cildi derinlemesine temizleyen arındırıcı içeriği ile cildinizle enerji veren taze meyve kokusunu birleştiriyor.Greyfurt ve nar özlerinin yanı sıra C vitamini türevleri ve salisilik asit ile de zenginleştirilmiş Kırmızı Meyve Gücü serisi, arındırıcı ve enerji verici özellikleri ile öne çıkıyor. Pürüzsüz bir cilt için iki farklı ürün sunan Kırmızı Meyve Gücü serisi, taze meyve kokusuyla da dikkat çekiyor. Yepyeni Garnier Saf & Temiz Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Peeling; içerdiği partiküller sayesinde tıkalı gözenekleri temizliyor, sıkılaştırıyor ve cilde ışıltı veriyor. Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Jel ise köpüren jel formülü ile kusurların görünümünü azaltmaya yardımcı oluyor, cildi uyandırıyor ve canlandırıyor.
Siyah noktalarla savaşan arındırıcı karışımı ile Kırmızı Meyve Gücü, gücünü doğadan alan yapısı ile kusursuz bir görünüm kazandırıyor. Pürüzsüz ve enerji dolu bir cilde sahip olmak için tek yapmanız gereken Garnier Saf & Temiz Kırmızı Meyve Gücü’nü kullanmak…
Benim cildim karma  alın ve çene bölgemde ara ara sivilce problemleri yaşıyorum.Cildimde çok fazla parlama ve geniş gözenekler yok kışla beraber mat bir görünüm oluyor yüzümde ve bu ürünün gerçekten cildime ve bana enerji sağladığını hissediyorum.Kullanım şekli ise çok önemli mutlaka alından başlayıp dairesel hareketler uygulayarak masaj yapıp duruluyorsunuz.Daha önce kullandığım Saf ve Temiz Serisinin peelingi mentol,okalüptüs içerikli olduğundan yoğun  ferahlık sağlıyordu(yazın daha iyi kullanılabilir)  ve içerisindeki mikro tanecikleri durularken zor oluyordu erimesi zaman alıyordu bu üründen o bakımdan daha memnun kaldığımı söyleyebilirim.

Bir diğer ürün ise Gratis e özel Türkiye de satılmakta olan markalardan biri Bee Beauty Passion Serisine ait vücut peelingi.Serinin Vücut peelingi,duş jeli ve vücut losyonu bulunmakta.Serinin ilk kullandığım ürünü peelingi oldu.Diğer ürünleri de eminim çok güzellerdir ama ben şu an sadece bu ürünü kullanmakla başlamak istedim.Diğer ürünleride en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum ama önce elimde  var olan ve sizlerle paylaşmak istediğim başka markaların losyon vb ürünleri olduğundan Beebeauty nin losyon vb.ürünlerine daha sonra şans vermek istedim.
 
Bee Beauty Passion vücut peelingnini içerisinde tatlı badem ve nar var.Kışın bu tarz ürünleri seviyorum galiba çünkü nedense nar,greyfurt,portakal içerikli ürünler hem enerji veriyor hem de kışı hatırlattığı için kışa yakışıyor.Kısacası severek kullanmaya başladığım bir ürün oldu.İçerisinde kayısı çekirdekleri tozu bulunmakta ve ölü derilerden arınmanızı sağlamakta.Doğal bitki ekstreleri ve doğal mineraller cildi nemlendiriyor gerekli vitaminleri sağlıyor  ve cilde canlılık kazandırıyor.O tatlı mı tatlı ambalajı ve de renginin güzelliği de bir harika...

Gelelim üçüncü ve de son ürüne...VigourBee Body Care&Spa markasının güzel bir vücut peelingi.Bu ürünü alıp almammakta  çok kararsız kalmıştım çünkü ürün bildiğimiz peelinglerden daha doğrusu benim bildiğim diğer markaların peelinglerinden oldukça farklı bir yapıya sahip.Vigour Bee  ye ilk baktığınızda  duş jeli kıvamında bir yapıya sahip olduğunu görebilirsiniz nitekim öyle bir yapısı var.İçerisinde mikro tanecikler veya öğütülmüş kabukların tanecikleri veya tozları bulunmuyor çünkü kristal şekerlerden yapılmış bir içeriği var.Kokusu benim hoşuma gittiürün içeriğinde  bal severseniz  çok severek kullanabiliceğiniz bir ürün ama kıvamı benim pek hoşuma gitmedi açıkcası.Bu ürünü mayıs ayında almıştım ve de anneler günü indiriminden aldığım bir üründü iyi ki indirim olduğu zaman denemek için aldım çünkü gerçek fiyatınında indirimli fiyatıyla aynı olması gereken bir ürün.Kokusunu beğendiğim için ve bitmesi için çok az ara sırada olsa kullanıyorum. Markanın duş jeli ve de (pek emin olamadım) vücut losyonu da bulunmakta..

Ürünlerin kıvamları,yapılarıysa şu şekilde ;


Bugünlük bu kadar umarım severek ve keyif alarak okursunuz.Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.Yorumlarınızı bekliyorum.Bir sonraki yazı da görüşmek üzere sevgi ve sağlıcakla kalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder