13 Kasım 2013 Çarşamba

Bir Yeni Güne 3 Farklı Ürün Vol 2


Merhabalar yeni bir gün 3 farklı ürün konseptli yeni yazımla karşınızdayım.Bugünse 3 farklı ürün değil ama  3 farklı renk ojeyi sizlerle paylaşmak istedim.Betty Boop çizgi film karakteri benim en sevdiğim karakterlerden biri olmuştur.Bir üründe kozmetik olsun ya da olmasın Betty Boop karakteri varsa mutlaka aldığım ürünler çok fazla olmuştur.Bu ojeleri ilk başta almak isteme nedenim Betty Boop karakterinin kullanılmış olması çok hoşuma gitti ve daha sonra renklerinin güzelliği çok hoşuma gitti.Betty karakteriyle bütünleşen renklerin yoğunlukta kullanıldığı renkler dikkat çekiciydi.Pembe,beyaz ve kırmızı tonlarını beğendim ve karakterle bütünleştirdiğimden bende alacağım renkleri bu renklerden yana kullandım.

Cotton Candy,Sweet November ve Girls Night Out seçmiş olduğum ojelerin isimleri.Özellikle Sweet November kasım ayının sonlarına yaklaştığımız şu günlerde sıklıkla kullandığım ve sonbahara çok yakıştırdığım bir renk oldu.Diğer iki renkte oldukça güzel yalnız pembe olanı kıvamından dolayı sürerken önce tek katı sürüp kurutup ikinci kat sürmek gerekiyor.Tek kat sürüldüğünde pek hoş durmuyor.Diğer renkleri sürerken tek kat da yeterli olabiliyor.Ojenin dizaynıda oldukça başarılı siyah kapakları renklerle pek uyumlu olmuş.
Alttaki resimlerde görebileceğiniz ojelerin tırnaklardaki duruşu şu şekilde,


Ojelerin fırça şekilleri de bu şekilde;


Bu üç ojeyle daha sonra renkli ve şık desenler yapıp paylaşmak isterim.En başta Betty Boop karakterinin puantiyelerinden  veya fiyonkundan esinlenerek fakat çok değişik olmayan desenler yapmayı düşünüyorum ve en kısa zamanda sizlerle paylaşmak istiyorum.Ojeler Gratis Mağazalarında bulabilirsiniz.Ayrıca Betty Boop karakterli farklı ürünleri Ekka Kozmetik ten alabilir diğer biribirinden güzel ürünlerinide inceleyebilirsiniz.Sitede henüz bu ojelerin satışı yok fakat Hello Kitty nin birbirinden güzel birçok renk seçeneği bulunan ojeler bulabilirsiniz.Betty Boop serisi ojelerini Gratis ten 1+1+1 kampanyasından almıştım halen devam ediyormu bilmiyorum ama tek alırsanız fiyatı 3.00 TL 3 lü şekilde alırsanız fiyatı 6.00 TL oluyor.Tekrar yeni yazılarla görüşmek üzere zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim birbirinden değerli yorumlarınızı bekliyorum.Sevgilerle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder