17 Mart 2012 Cumartesi

Kadınlar Gününe Özel Gratis Alışverişi Ve Her Gün Kadınlar Günü Olsa....


Sadece kabının güzelliği  için bile alınası bir allık ama allığın rengi ve yapısı da bir o kadar güzel
Allığın içerisinde kendi aynasının olması  kullanım pratikliği sağlıyor...Yanaklara hafif bir ışıltı kazandırıyor ...

Bu ruju ilk denediğimde mürdüm rengi gibi gelmişti ve çok beğenmiştim meğer ruj kahverengi tonlardaymış :( ama gayet güzel duruyor mürdüm rengine yakın bir renk  en azından  yoğun sürüldüğünde öyle olabiliyor yine de beğendim.





Hemen hemen bütün kozmetik bloglarında bahsedilenShaddy Lady  Far paletini aldım Renkl olarak vol 2 daha kullanışlı geldi ama far bazı kullanmadan uygulanması iyi bir sonuç vermiyor bir far uçuşuyor ve bir farda uçuşuyor olması pigmenti ne kadar iyi de olsa paletin  içi dışı dizaynı iyi de olsa   onu çok eksi duruma getiriyor sonuçta   dış görünüş önemli ama içerik daha da önemli her zaman ve her şey  için geçerli :)Kadınlar gününe özel indirimli alabildiğime sevindim normalde fiyatı toplam 9 far olduğundan uygun ama bu şekilde uygun almak daha da güzel  içeriğinde zararlı birtakım maddelerin(paraben vs.)olmaması en önemli artısı...


En çok bu şahane allık ve ruj olarak kullanılabilen Benefit in Benetint ürününün benzeri olan Stainiac Beauty Queen ürünü beğendim çok güzel ve daha da önemlisi yanaklara doğal bir pembelik veriyor.Ben allıkta günlük kullanımda  çok sedfli,pigmentli allıkları tercih etmiyorum.Benefit oldukça pahalı bir ürün  yani yurtdışına oranla çok fazla fiyat farkı olması kötü kandırılıyor gibi oluyoruz zaten The Balm ın bu ürünüyle kıyaslayacak olursam Benefit daha sıvı ve kullanımı çok daha zor  benetint in sadece  bana göre kokusu daha güzel bu 




Dağıtınca biraz bekledikten sonra rengi  tende bütünleşiyor ve doğal bir şekilde pembelik  oluyor al al yanaklara sahip oldum ve bu çok hoş...Fiyet olarak normalde de Benefit ten çok çok uygun bir ürünü % 50 indirimle almaktan çok mutlu oldum.Gratis te Sevgililer Gününde de  indirim olmuştu ama % 30 du.Ben bu indirimden   yararlanacaktım ama Gratis e uğramak için o gün geç kalmıştım bende kadınlar gününe özel tekrar böyle bir indirim olacağını tahmin ediyordum,Kadınlar Gününe özel % 50 indirim alıp denemek istediğim bu ürünleri alma fırsatı sunmuş oldu.Keşke hep sürseydi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder