2 Mart 2014 Pazar

The Balm Girls Ruj&Pastel Oje Bu İkili Harika Uyumlu!..

Merhabalar herkese;
Bugün sizlere ikisini birlikte kullanmayı çok sevdiğim birbirine çok yaıştırdığım  iki üründen bahsedeceğim.İlk olarak The Balm' ın ambalajları birbirinden güzel olan ürünlerinden bu süper renkteki rujunu anlatmak istiyorum.Ruj The Balm'ın The Balm Girls Lipstick Serisinden Amanda Kiss My Lips...Öncelikle The Balm'ın diğer tüm ürünlerinde olduğu gibi bu üründede dikkatimi ilk olarak vintage tarzı ambalajları çekti.Seri toplamda 6 adet rujdan oluşuyor.Rujların bir kısmı sedefli(pigmentli) bir kısmı ise mat renkte.Benim aradığım mat renkte bir ruj olduğundan ve bu tonlarda diğerlerine göre en belirgin renkte olan bu  bordo tonunu aldım.Bu rujun hem rengini hem de yapısını çok beğeniyorum.Zaten rujun en önemli balzam niteliğinde olması ve dudaklara nem kazandırıyor olması.Bana göre bu yılın en moda renklerinden biri olan bordo ve tonlarından özellikle kışa çok yakıştırdığım  koyu bir ton ama dudakta resimdeki gibi koyu durmuyor.Aşağıdaki resimde flaşlı olarak çekilmiş rengini görmektesiniz.Normal ışıkta çok daha koyu renkte görünüyor.Aslında daha koyu durmasını isterdim fakat bu şekilde gündüz makyajında daha rahat kullanabiliyorum.

Bir diğer ürünse Pastel in en beğendiğim oje tonlarından No:80 asla vazgeçemeyeceğim bordo tonlu bu oje sürerken biraz dikkat gerektirse de  severek kullandığım bir renk tonu.Resimde iki kat sürülmüş halini görmektesiniz.Özellikle küt şekil verilmiş  ve kısa tırnaklarda daha güzel durduğunu düşünüyorum.Her iki ürünü birlikte kullandığımdaysa makyajda olmazsa olmaz dudak tırnak makyajı uyumunu yakalamış oluyorum.


Oje sürerken dikkat edilmesi gereken en önemli kural asla tırnak etlerine yakın yerlere ojeyi değdirmemektir ne yaparsanız yapın ne kadar dikkat etsenizdebu tonlarda ki ojeleri sürmek gerçekten zor oluyor onun içinse imdadımıza oje düzeltici kalemler yetişiyor.Ne kadar dikkatlide sürseniz kenara taşan ojeyi tırnağınızda ki oje tamamen kuruduktan sonra kenarlarını oje düzeltici kalem yardımıyla ya da fırçalı oje şeklindeki temizleyicilerle düzeltebilirsiniz.

Bugünlük bu kadar umarım yazımı beğenmişsinizdir..Zaman ayırdığınız,okuduğunuz için çok teşekkürler.Yorumlarınızı bekliyorum.Lütfen takipte kalın,SEVGİLERİMLE!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder