18 Şubat 2012 Cumartesi

GOLDEN ROSE 335 NUMARALI OJE


Chanel Peridot'un neredeyse aynısı bu ojeyi  bir AVM de ki Golden Rose standında  buldum tek bir tane kalmıştı onuda ben aldım :) ojenin rengi yeşille altın sarısı karışımlı metalik altın sarısının daha yoğun olduğu ama ışığa göre renk değiştirdiğinde yeşilimsi tona dönüşen çok güzel ve tarifsiz bir renk aslında...Modaya olduğu kadar oje trendlerine de yön veren  Chanel Markası  diğer  yıllarda olduğu gibi bu yıl da birbirinden güzel ve özel renklerde ojeleriyle gönüllerimizi fethetmeyi başardı.Chanel  Graphite,Peridot,Qartz sezona damgasını vuran ve  markaları yönlendiren renkler oldu.Yeşil altın ve içinde parıltılar bulunan bu renk Golden Rose ilham kaynağı olmuş ve iyi ki de  bu ojeyi yapmışlar ben açıkcası Pastel   Chanel in Peridot benzerini üretir diye bekliyordum malum Graphite nin benzerini (Pastel16 no) ürettiler  ama Golden Rose olması da  farketmez yeter ki aynısı olsun ayrıca Pastel in 91 nolu ojesi de Peridot  benzeri gibi geldi bana ve yakında bununla ilgili de  bir yazı yazacağım.Bu arada şunu belirtmek isterim ki  Golden Rose 335 i aldığım standın karşısında Sephora nın olması nedeniyle  Chanel Peridot u aynı gün  Sephora da deneme fırsatım oldu ve  aynı  belki Golden Rose daha koyu ve fırçası farklı olduğundan sürüldüğünde de fark gösterebiliyor ama sonuçta aynı Chanel in 70 Tl olarak satıldığı bir yerde  tabi ki de tercihim Chanel olamaz öyle değil mi?Ojenin fiyatı 3.75 TL Şimdi sizi bol fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum... Fotoğrafları beğenmeniz dileğiyle ...


FLAŞSIZ

FLAŞLI





GÜN IŞIĞI FLAŞSIZ


GÜN IŞIĞI FLAŞLI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder