26 Ocak 2012 Perşembe

GRACECOLE MARKASINDAN SEÇMELER...



Bugün dışarıya çıkmak gibi bir düşüncem yoktu evde dinlenmeyi düşünüyordum ama küçük yeğenim  sömestr tatili nedeniyle sanırım sürekli evde olnaktan sıkıldığından ve havanında bugün güzel olmasından tabiri caizse kendimizi dışarı atalım dedik...Halletmem gereken banka işlemlerinden sonra  bankanın yakınında bulunan parkta yeğenim tam 1 saat geçirdi ve bende bu durumdan hiç şikayetçi olmadım  çünkü bende onu ve parktaki diğer sevimli ufaklıkları seyretmekten büyük keyif aldım.Hepsi birbirinden masum,güzel,küçük  sevimli çocuklar...Sonra markette uğrayıp alışveriş yaptık tabi yine yeğenimin istekleri doğrultusunda :)) Pek fazla birşey isteyen  çocuklardan değil hani yeğenim diye söylemiyorum ama öyle bu arada karnesi çok iyi derslerinin hepsi 5 umarım 2.dönemde de ve ileri ki eğitim hayatı boyunca da bu hep böyle devam eder...Henüz 2.sınıf öğrencisi bir kız çocuğudur kendileri...(Şımarmasın diye pek fazla belli etmiyorum ama laf aramızda ben O'nu çok seviyorum) :)(B yolumuunları okur musunuz bilmiyorum umarım sıkılmazsınız)Neyse efendim market maceramızda bittikten sonra yolumuzun üzerinde ki benimle yakından alakalı Gratis'e uğramadan olmaz  diyerekten  mağazadan içeriye girdik ve içeriye adım atar atmaz yeğenim şunu söyledi burası değişmiş mi?Evet değişmişti   eğişeli çok oluyordu ama yeğenim  epeydir Gratis e gitmediği için     ama önceki halini de hatırlayıp bunu söylemesi beni şaşırtmadı değildi hani...
Gratis in bu yeni halini ben çok beğenmiştim reyonların yerleşim düzeni oldukça iyi olmuştu...İlk başta ki reyonlardan başlayarak sırasıyla  mağazayı dolaşmaya başladık.Henüz fiyatları yazılmamış olan yeni ürünler gözüme çarptı ne de olsa Gratis in müvadimlerinden olduğumdan yeni bir ürün vs olduğunda hemen farkeder olmuştum ama satış danışmanı kız bu ürünler yeni geldi dedi bende hemen incelemeye başladım  Gratis in en beğenilen özelliklerinden biri de bence Dene Beni etiketi olan ürünlerin denenebilir olması yani test edebilmemiz böylece birçok ürünü  gönül rahatlığıyla satın alabiliyor olmamız.Bu yeni  ürünleri de deneme fırsatım oldu   kokularıyla beni cezbeden bu ürünlerin markasını ve ürünleri sizlerle paylaşmak istedim...


Grace Cole;Bayanlar, ve erkekler,,çocuklar ve bebekler için ödüllü güzellik ürünleri üreten bir kozmetik markası...
İlham verici kokuları ve  herkese  kendilerini özel hissettirmek  için oluşturulmuş markanın muhteşem banyo ve vücut   ürünlerini servet harcamadan  satın alabilirsiniz...
Birleşik Krallık'ta Cheadle yer alan, her ülkede, her pazara hitap eden olağanüstü güzellik ürünleri, müşterilere global bir hizmet sağlar. 50'den fazla ülkede, dünyanın en prestijli perakende mağazalarında bu markaları satın alabilirsiniz.Türkiye de Gratis Mağazalarında satışa sunulan  Gracecole Markaları çocuklar için  ve tüm sevdiklerinize hediye ya da sadece kendinize  uzun bir günün sonunda dinlendirici bir sıcak banyo için  ihtiyacınız olan  keyfe sahip olmak için alabilirsiniz....Alışverişinizin karışıklığı olarak anlık bir rahatlama  mükemmel bir hediye bulmanıza yardımcı olacak  birbirinden  güzel bu ürünleri denemelisiniz...
FRİENDS FOREVER NATURALS




Bebekler için çeşitli doğal malzemelerle üretilmiş ve parabenler, renklendirici ya da SLES gibi yapay hiçbir  madde içermeyen ,hassas ciltler için tasarlanmış  bu nazik ürünleri bebekler  çok sevecek  tabi siz de...İçerisinde biberiye ve tatlı bal ,papatya ve calendula ekstreleri bulunan bu markanın ürünleriyle bebekler yavaşça uykuya  dalacaklar...Bu ürün Gratiste  uzun zamandır  satıştaydı üzerindeki sevimli ayıcıklarıyla dikkatimi çekmişti bu ürünler de Gracecole Markasına ait...



FRUİT WORKS
Yeni ürün olarak denediğim markanın bu serisi... Kokuları inanılmaz güzel  keyifli ambalajlarıyla da  tercih edilebilir...




GELENEKSEL JASMINE hafif FLORAL İPUÇLARI sulu elma ve armut İPUÇLARI İLE TAZE RIPE şeftali HAKİM NOTLAR İLE İNGİLİZCE UZLAŞISI VE GÜL.


HİNDİSTAN CEVİZİ ve  LIME


Portakal kabuğu ve kremalı hindistan cevizi floral ve misk canlandırıcı ve lezzetli  koku.


KARPUZ & PEMBE GREYFURT
Pembe greyfurt  portakal nüansları,yaban gülü ve karpuz ve taze temiz koku.


ANANAS & TUTKU MEYVE


ANANAS, tutku meyvesi, MANGO VE AROMATİK Tatlı şeftali meyveli bir koku... 


Tüm aile için ideal olan ve tüm cilt tipleri için uygundur olan bu canlandırıcı ve nefis kokulu  banyo ve vücut ürünleri, cildinizi pürüzsüz, esnek...Dört görkemli kokuları bir arada ya da komple bir vücut bakım  oluşturmak için ya da tek başına kullanılır

REBECCA BONBON
Markayı araştırırken  web sitesinde  birçok çeşit olduğunu gördüm umarım bunların birçoğu Gratis e gelir ama özellikle gelmesini istediğim ürün serisi  Rebecca Bonbon oldu zaten yeni bir seriymiş bu seriyi beğenme nedenim  en çok hayvansever oluşumdan kaynaklanıyor olsa gerek bakarmısınız şunun tatlılığına  çok hoş bir tasarım lütfen Gratiste satışı olsun buradan yetkililere sesleniyorum huuuuu :)))Bu über sevimli tasarımı tanıtmak gerekirse


downloads-rebecca
Rebecca Bonbon, Fransız bulldog karakteri Hello Kitty yaratıcısı Yuko Shimizu tarafından tasarlanmış,lisanslı ürün yelpazesi ile 



 John Lewis serisi  üçlü oje seti, bir dudak parlatıcısı,disko topları  şeklinde tasarlanmış  dudak balmları vs.Fraser House vücut yıkama, vücut losyonu,banyo kristalleri ve bir paket, üç banyo fizzers, yanı sıra  mini bir dudak parlatıcısı ile bir çanta dahil olmak üzere,  satışa sunulacakmış.Vücut yıkama,vücut losyonu, vücut spreyi, dudak parlatıcısı ve banyo fizzer, yanı sıra bir oje seti, dudak parlatıcısı seti ve daha fazlası dahil olmak üzere, bir hatıra kutusunda yer alacakmış.






Ürünleri ve markayı daha detaylı incelemek isterseniz internet sitesini ziyaret edebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder