14 Aralık 2011 Çarşamba

JOHN FRİEDA İLE SAÇ ŞEKİLLENDİRME

Saç şekillendirmesi her zaman kadınların bazı sorunlarından biri olmuştur.(hatta başlıbaşına bi sorun )Bazılarımız dümdüz saçları,bazılarımız dalga dalga saçları tercih ederiz.Ne föne  ne düzleştiriciye gerek duymadan kendiliğinden dümdüz ve şekilli duran saçlara hep imrenmişimdir bu tür saçlarda saçı sadece  taramaları yeterlidir.Bu tarz saça sahip olanlar çok fazla değil olanlarda kıymetlerini bilmeliler(ki biliyolardır zaten)ama yine de bu durumdan şikayet edenler de yok mu olmaz mı efendim tabi ki var onlarda saçlarım biraz dalgalı olsa fena olmazdı  şöyle bukle bukle saçlar olsa biraz hep pırasa hep pırasa nereye kadar diyenlerde olmuyor değil...Saçın düzse  bigudiyle maşayla saçlarına şekil vereceksin,saçın dalgalıysa da düzleştirici  ya da fön...Peki saçlarınıza şekil verirken hangi ürünleri kullanırsınız?Sprey,jöle,düzleştirici etkisini koruyan ürünler,dalgalarını belirginleştiren ürünler?
 Ben bugün kullanmaktan  mutluluk duyduğum iki  üründen bahsetmek istiyorum ;öncelikle saçlarım düz olmadığından düzleştirici etkili bir ürün kullansam da iyi bi sonuç elde edemiyorum  saçlarımın  ince telli olması nedeniyle de çok güzel olmuyor. 
 
 

Dalgalı saçlara sahip biri olarak  bukleleri belirginleştirmek için bu köpüğü kullanıyorum ve oldukça memnunum sadece  bu tarz ürünlerin hepsinde olduğu gibi ipeksi dalgalarım olmuyo biraz  yumuşak olsa fena olmazdı  ama yine de saçıma verdiği şekli beğeniyorum ve John Frieda nın tüm ürünlerinin kokusu bir harika çok güzel kokuyorlar  bu üründe onlardan biri...Yumuşak doğal bukleler için yani bu bahsettiğim özellikte sanırım  bukle belirginleştirici sprey de var.Henüz denemedim ama  köpük bitince de onu alıp denemek istiyorum ,nemli saça sürüp herhangi bi işlem maşa vs yapmaksızın(maşa yapılırsa daha iyi bukleler olur o ayrı ama ben maşa yapmaktan hoşlanmıyorum)kurumaya bırakıldığında yumuşak elektriklenmeyen güzel bukleler elde ediliyormuş...Tüm şampuan saç bakımı ürünlerinde olduğu gibi bu ürünü de kendi devam ürünleriyle kullanmak daha etkili sonuçlar verebilir ben ne yazık ki şimdiye kadar hiç bu kurala uymayan biri olarak yan ürün olmasa da aynı markanın farklı ürünlerini birlikte kulllandığımdan kendimle gurur duyuyorum:))

BUKLE BELİRGİNLEŞTİREN SAÇ KÖPÜĞÜ -- Curl Reviver Styling Mousse
  • Yumuşak tutuculuktaki formülüyle şekilsiz dalgaları, bukleleri ve permayı canlandırmaya yardımcı olur.
  • Zenginleştirilmiş özel formülü ile elektriklenmeyi önlemeyi ve saça ışıltı vermeyi destekler.
  • Buklelerin elastikiyetini artırarak canlı bukleler yaratmak için Pantenol ve elektriklenmeyi azaltıcı nemlendiricilerden oluşan çok etkili bir harman sunar.
  • Alkol içermeyen ve saçta yapışkanlık hissi bırakmayan formülünün yanı sıra ısıya karşı koruma özelliği bulunmaktadır.
  • Sonuç: Yenilenmiş, canlı ve parlak bukleler.
  • Ürün Boyutları: 200 ml

John Frieda  Markasıyla 2yıl kadar önce bir derginin  tanıtım amaçlı verdiği bi mavi bi de turuncu olan saç serumu(John Frieda Frizz Ease Serum ve
Thermal Potection Serum)
ürünüyle tanıştım.O tarihlerde  daha yeni yeni tanınmaya başlanan Amerika dan ithal bir markaydı.Sadece kuaförlerde bulunan bu marka artık birçok kozmetik markette  yer almakta...Bu serumlardan turuncu olanı saçı ısıdan ve dış etkenlerden koruma amaçlı...daha çok beğendiğim mavi olanı ise  saçlardaki elektriklenme ve kabarmayı kontrol altına alarak, parlak ve pürüzsüz saçlar sağlamaya yardımcı olan düz ve dalgalı saçlar için kullanılabilecek ve gerçekten vaatlerini tam anlamıyla yerine getirdiğini söyleyebileceğim harika bi serum...Denemediyseniz mutlaka denemelisiniz...

Bir diğer  ürünse vazgeçilmez ürünüm oldu artık kahverengi saçlara  doğal parlaklık veren liquis shine perfecting glosser...Bu ürünün kokusunu inanılmaz beğeniyorum çok kalıcı güzel bir kokusu var ürünün şampuanı ve saç kremiyle kullanırsanız daha etkili sonuç alacağınızdan eminim ama ben  başka bi markanın şampuanıyla kullanıyor olmama rağmen son derece etkileyici sonuç elde edebiliyorum not:başka şampuanla kullanma nedenim kendimle alakalı saç dökülme problemim:( bu ürünleride kullanınca daha fazla dökülüyo o nedenle dengelemesi açısından şampuanını başka marka kullanıyorum...Tamam  John Frieda nın  bu ürününü devam ürünleriyle kullansam  dökülmeye yol açmayacak bilemiyorum ama yine de tedbirli olmak açısından  şimdilik kullanmıyorum kimbilir belki ileride alıp tüm ürünlerini birarada  kullanırım :))
Brilliant Brunette şok parlaklık sağlıyor  jel kıvamında saydam  içerisinde ninik ışıltılar var sim gibi( içerisinde ki ışıltıları görmeniz için fotoğrafını çekmek istedim ama olmadı) ;)kullanımı için ise resmi inceleyebilirsiniz




BRİLLİANT BRUNETTE ŞOK PARLAKLIK TÜM KAHVE TONLAR
  • Hafif formülü ile saçlarda yoğun bir ışıltı sağlamayı ve kusursuz bir stil için saçları parlatmayı destekler.
  • Uçuşan saçları anında yumuşatmaya, kusurları pürüzsüzleştirmeye ve saç uçlarındaki ayrılmaları mühürlemeye yardımcı olur.
  • Saçlardaki tüm kahve tonları çok yönlü bir ışıltıyla yansıtmayı destekler.
Ürün Boyutları:
75 ml

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder