11 Kasım 2011 Cuma

Benefit All Decked Out &Hervana Allık

Ben  Benefit in en tercih edilen allığı Benetint i almak için  Seti'nin Sephora ya gelmesini bekliyorum,bu set kaçmaz...Set kasım ayının sonlarına doğru  satışa sunulacakmış heyecanla beklediğim bi set ;) Sonuçta tek bir ürün fiyatına neredeyse  üç ürün alabiliyorsunuz bu da oldukça sevindirici...Setin içerisinde Benetint ve POREfessional in tam boyu,some kind-a gorgeous  ise mini boyu  yer almakta set, içerisinde hoş bir çerçeve bulunan güzel bir hediye kutusunda  satışa sunulacak.Yeniyıl için özel olarak satışa sunulacak olan  bu set hem kendinizi hemde sevdiklerinizi mutlu etmek için çok güzel bir hediye...

Beni heyecanlandıran bir diğer haber ise Benefit Hervana nın yakında Türkiye de satışa sunulacak olması...Evet Benefit Cosmetics'in bu über güzel allığı 2012 yılının ilk aylarında bizimle olacakmış... Renklerin güzelliğine bakın...
Bu nasıl güzel rentir bu böyle...Benefit Sugarbomb gibi  şeker mi şeker ama renk sayısı daha fazla...Merakla bekliyoruz Benefit...






2 yorum:

  1. Benetint ve Porefessional almak denemek ve blogumda duyurmak istediklerim arasında en en üst sıradalar acaba geldiler mi ki :)) ?

    piyanomunnestertuslari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bende Benetint için bu seti almak istiyorum kasım ayı sonlarına doğru satışa sunulmuş olacaklardı,bence bu günlerde bi Sephora Mağazasına uğramak şart ya da bir kaç mağazayı önceden arayıp sormak lazım çünkü ürünler sınırlı sayıda olduğundan kalmayabilir diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil