14 Kasım 2011 Pazartesi

Dizilerde Kullanılan Makyaj Markaları Pastel Oje No:74




Pastel in bu ojesine bloglarda fazlaca yer verildi.Zümrüt yeşili renginde ki bu ojeyi geçen günlerde yayınlan Lale Devri Dizisinde ki Yeşim karakterinde gördüm...Ojenin oldukça  hoş bir tonu var.Bende Pastel in ojelerinin çoğu rengi var  ama nedense bu rengi almamıştım  nedeni günlük yaşamda böyle iddialı renkleri pek fazla tercih etmeyişimdi ama ışıltılı simli bu tarz ojeleri çok kullanışlı bulmasamda arada sırada kullanmak için alınabilir diye düşündüm...Gerçekten tırnakta oldukça güzel duruyormuş geç olsa da  alıp denemek istiyorum...Bundan böyle bloğumda dizilerde ki karakterlere uygulanan makyaj,hangi makyaj markalarını,malzemelerini ve ojelerini  kullanmışlar bununla ilgili yazılara yer vermeyi düşünüyorum beni takip edin...^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder