5 Mayıs 2014 Pazartesi

Lavera Organik Nane&Çinko İçerikli Sivilce Ve Leke Bakım Ürünü

                                Merhabalar Herkese!
Uzun bir aradan sonra tekrar yeni bir yazıyla karşınızdayım.Bugün ki yazıma yine bol fotoğraflı ve fotoğrafa biraz da şirinlik katması amacıyla bize eşlik edecek olan süslü şirinle başlıyorum..
İlk olarak bahsedeceğim ürünün markasını kısaca tanıtayım;Lavera Organik Kozmetik ismindende anlaşılacağı üzere Sertifikalı bir Organik Kozmetik Markası.Organik markalı ürünlere blogumda sıkça yer vermekteyim.Bu markanın ürün yelpazesi ise oldukça geniş.
Body Spa, Yüz bakım, Bebek 

Bakımı,Erkek serisi, +45 Anti Age Serisi, +30 Anti age,Masaj


Yağları gibi birçok ürün çeşidi

ve serileri bulunuyor.

'Doğal Saf 25 yıldan bu yana güzellik idealimiz 'felsefesiyle 

Lavera 

yaklaşık 250 ürünü ile 40 ülke de satılmaktadır. Lavera’da

doğadan olmayan hiçbir şey yoktur, kimyasal içerik maddeler

birer tabudur, ürün kalitesi yüz kez ödüllendirilmiştir. Lavera 

sertifikalı organik kozmetiktir.Ayrıca Uluslararası pek çok 

ödülün de sahibi olduğu Lavera  Markasının en önemli 

ödüllerinden bazıları;2012 Vegan, Cosmopolitan Beauty,

GREEN BRAND Germany.
..
Lavera Kadınını çevreci,duyarlı,bakımlı olarak lanse eden 


markayı bu yönüyle de pek bir sevdim.Benim favori

ürünümse bugün sizlerle paylaşacağım Organik Nane ve
Çinko içerikli sivilce ve sivilce izlerine iyi gelen mükemmel bir

ürün.Daha önceki yazılarımda buna benzer birçok


üründen bahsetmiştim.Hepsinden memnundum ama farklı 

ürünler keşfetmek ve sizlerle paylaşmak adına bu ürüne yer

 vermek istedim.Elbetteki diğer ürünlerden oldukça farklı

 yönleri olan bir ürün.




Ürün 2 aşamalı bakımdan oluşuyor.İlk olarak bilya başlıklı roll-on kısmı sivilcenizin ya da kızarıklık hissetmeye başladığınız andan itibaren yüzünüzde ki sorunlu bölgeye uyguluyorsunuz.İlk olarak içeriğindeki nanenin etkisiyle serinletici etkisini hissediyorsunuz.(Bu biraz sakız reklamı gibi oldu ama neyse :))Yani sivilveden akneden müzdaripseniz ne dediğimi anlıyorsunuzdur çünkü sivilce yeni oluşmaya başladıysa orada kızarıklığın etkisiyle yanma sızlama gibi problemler ortaya çıkıyor işte tam o esnada bu ürün o sızıyı yanmayı hafifletiyor ;)


İkinci aşamadaysa karşımıza concealer görevi üstlenen aynı zamanda bir concealer(kapatıcı)dan ziyade sivilceyi kurutucu ve önceden kalma izleri tedavi edici bu ürünü uyguluyorsunuz.Üzerine de isterseniz makyaj uygulayabilirsiniz fakat ben yalnız BB krem uygulamayı uygun gördüm.Böylece ürünün etkisinden daha çok memnun kaldım diyebilirim.Ürünün kokusuna gelecek olursak çok rahatsız edici bir kokusu yok çok hafif nane kokusu hissedebilirsiniz.Ürünler zaten organik ve parfüm vs içermiyor.Gönül rahatlığıyla kullanılabilecek ürünlerden.Markayı Lila Kutu sayfasını ziyaret ederek inceleyebilir diğer ürünlerine göz atabilirsiniz.Ayrıca Lavera hakkındaki güncel bilgilerden,yeniliklerden haberdar olabilmeniz için  Facebook  adresine de bakmanızı,beğenmenizi tavsiye ederim.Ürünleri bulabileceğiniz pek çok  online satış sitesi bulunmakta.


Ürünün içeriklerini daha yakından görmek istersiniz diye düşündüm.Süslü Şirin de bize bu konuda bir hayli yardımda bulundu.Sizde süslü şirin gibi aynaya baktığınızda pürüzsüz güzel sağlıklı bir cilt isterseniz bu ürünü mutlaka denemelisiniz.Tabi ki sadece ürün kullanmak yetmez bu her konuda böyledir.Selilütten kurtulmak için veya  bunun gibi pek çok sorunlar için öncelikle sağlıklı yaşam çok önemli spor önemli beslenmemize dikkat etmemiz çok önemli uyku düzeni çok önemli bunlara mutlaka dikkat etmeliyiz. 
Burada da ürün ciltte nasıl duruyor diye elimin üzerinde uyguladım.


Burada ürünü sürdükten sonra dağıttım flaşsız doğal hali.
Burada ise flaşlı hali görülüyor.Hemen hemen her ten rengiyle uyumlu olacak  bir renk ve zaten sadece sivilce üzerine uygulayıp hafif dokunuşlarla yedirdiğinizde kızarıklık  ve leke yok oluyor.Kurutucu özelliği olduğundan cildi nemlendirmek gerekiyor yoksa bir müddet sonra çatlamış bir görüntü oluşabilir.
Bugünlük yazıma burada son veriyorum.Umarım yararlı bir yazı olmuştur.Yorumlarınızı bekliyorum.Okuduğunuz ve man ayırdığınız için teşekkürler!Sağlıklı mutlu güzel günler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder