6 Mayıs 2013 Pazartesi

BAHAR AYI'NDA EN SEVDİKLERİM KÖŞESİ'NDE BUGÜN İÇİN SEÇTİKLERİM...CARGO&THEBALM COSMETİCS

Güzel bir bahar gününden( her ne kadar pazartesiydi  sendromuydu olsa da)herkese merhabalar...Bugün en beğendiklerim köşesinde sizlere  kullanmaktan çok büyük keyif aldığım ve  memnun kaldığım üç farklı üründen bahsetmek istiyorum. 

1.Cargo Cosmetics Aktivating Face Primer

Bu ürün isminden de  anlaşılacağı üzre bir makyaj altı baz ürünü yani astar ürün.Bu harika ürün yüzdeki parlaklığı ve kızarıklık varsa şayet onları kapatmada çok etkili.Ayrıca gözenekleri kapatmakta ve kırışıklıkları azaltmada inanılmaz etkili.Ürünün en çok beğendiğim yanı paraben ve slikon içermiyor olması.Ürünü yüzünüze uyguladığınız andan itibaren sonuç mükemmel  ama daha da etkileyici olanı ürünü kullanmaya başladıktan  1 ay kadar sonra cildinizde ki düzelmeyi de fark  ediyor olmanız.Tek başına veya en sevdiğiniz yüz makyajı ürününüzün altına uygulayabilirsiniz.Ben sadece bu ürünü kullanmaktan daha çok hoşlanıyorum.Ürünün içerisinde çok ilginçtir ki mercimek çekirdeği ekstresi bulunuyor.(Mercimek zaten küçücük bi de onun ne yararı olacakmış ki diyebilirsiniz :))Peki bu ne anlamamı geliyor bu içerik çok az marka üründe vardır ve bu ürün ciltteki  gözenekleri azaltmaya,küçültmeye,sıkılaştırmaya yardımcı çok özel bir içeriktir.Zaten ürünün içeriğinin çoğunluğunun bitkisel olmasından dolayı da tam puanı hakkediyor.

Ürünün kıvamı ve rengi bu şekilde.

2.Cargo Reverse Lip Liner

Bu ürün dudak kalemi kullandığınız zaman oluşan o sert görünümü yumuşatmak için oluşturulmuş müthiş bir ürün.Bu doğal tonlu dudak kalemi normal dudak kaleminden farklı olarak dudak çevrenizde çizdiğiniz hattı kendi dudak çizginizmiş gibi doğal gösteriyor olması.Makyaj hileleri vardır klasik bilirsiniz dudak büyükse  dudak çevresini dar bir hat şeklinde çizersiniz ya da küçükse dudak çizgisinin dışından çizersiniz ve sonra ruju uygularsınız ama o renkli kalemin oluşturduğu keskinlik nedeniyle  istediğiniz sonucu alamazsınız yumuşatınca ise  hat kaybolur vs.Ben bu kalemi maalesef dudaklarımın hattı çok belirgin olmadığından ve o dudak kalbi dediğimiz bende olmayan ve çok hoşuma giden şekli  bu kalemle v şekilde oluşturup hattı belirginleştirmek için kullanıyorum ve bazen bunu uygulayıp sadece hafif bir parlatıcı veya hiç ruj sürmeden uyguluyorum o kadar doğal duruyor ki sanki kendi dudak hatlarımmış gibi çok süper oluveriyor :))daha dolgun görünüyor. 
3.The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı
Bu aydınlatıcı ürün The Balm Kozmetiğin bizlere sunmuş olduğu über şahane ürünlerinden sadece biri.Birçok makyaj bloğundan okuyup gördüğünüz duymayanın kalmadığı bu ürünü bende severek kullanıyorum.Günlük kullanmaya çok yoğun kullanırsanız pek uygun değil ama dozunda kullanırsanız geröekten sonuçlar mükemmel oluyor.Bu ürünü de diğer birçok üründe olduğu gibi ilk başta cezbeden yanı ambalajlarının güzelliği değil mi sizce?
Çok tatlı  çoookk :)) Ben koyu buğday tenliyim ve  bu ürünü sadece cildime biraz ışıltı vermek amacıyla aldım onucundan çok memnunum çünkü Cargo Cosmetics Aktivating Face Primer'ı uyguladıktan sonra elmacık kemiklerimin hemen üzerine çok yeterli gördüğüm miktarda uyguluyorum ayrıca göz pınarlarıma ve kaş altınana da uyguluyorum yüzüme  çok aydınlık canlı bir görünüm kazandırıyor.Tabi ki bazı zamanlarda yanaklarıma uyguluyorum ve elmacık kemiklerimin alt kısmına allık uyguluyorum.
Bu ürün bittikten sonra dahi benim için kesinlikle atılmaması gereken bir ambalaja sahip ne kadar çok olsa dahi makyaj aynası olarak bile çantamda bulundurabilirim Zaten bu ürün öyle kolay kolay bitecek gibi de gözükmüyor ama maalesef kozmetiklerde belirli bir kullanım süresi olduğunu gözardı etmemk gerekiyor.Bu üründe tıpkı Cargo Cosmetics te olduğu gibi paraben ve slikon içermiyor.

İşte sadece bu üç ürünle bugünlerde başka bir şey kullanmadan ve de rimel sürerek oldukça doğal ve hafif bir gün geçiriyorum.Şimdilik bu kadar görüşmek üzere
SEVGİLERİMLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder