13 Nisan 2013 Cumartesi

BAHARIN TÜM ENERJİSİ BU MASKEDE!.. F10 SMOOTH AND RENEW MASK KESİNLİKLE DENEMEYE DEĞER...






 Ren markasını artık duymayan kalmamıştır sanıyorum ama kısaca hatırlatmak gerekirse Ren Cilt Bakım markası İngiltere markasıdır.Ürünlerinin en önemli özelliği içerisinde parabenler, mineral yağlar, silikonlar veya sentetik kokuları barındırmayan kısacası cilt dostu olmayan(bunu çok sevdim)maddeleri içermeyen CLEAN BIO-ACTIVE” ürünler olmalarıdır.



      Bahar kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı her ne kadar  geç gelen bahar olsada...Bende baharın tadını dün çıkaranlardan olduğumdan bugün de  şöyle güzelce evde kendime vakit ayırmak istedim.Uzunca bir zaman sonra yazmak istediğim anlatmak istediğim ne çok şey birikti diye düşündüm  ve yine yeni bir yazıyla karşınızdayım :)Evde keyif yapmak oldukça keyifli  çoktandır denemek istediğim bu maskeyi bugün deneme fırsatım oldu daha doğrusu fırsatı yarattım diyelim denedim ve ilk andan itibaren elime sıktığım bu maske  ilk anda bei rengiyle büyüledi.O kadar doğal bir kokusu var ki sanki eskiden ve ara sıra da olsa yaptığım bal maskesinin en zahmetsiz olanı bu tüpün içindeydi :))Maske  şöyle ki;eksfoliye ve detoks formüle edilmiş bu jel maske cilt yenilenmesini sağlar ve cildi yumuşak tonda ve parlak görünümlü bırakır deniliyor... 
         Sonuçlar: 
 Cildi nazikçe temizliyor ve yeniliyor  böylece cilt daha sağlıklı,pürüzsüz ve parlak görünüyor cildiniz yumuşacık oluyor.
         Nasıl kullanıyoruz?
 Maske bal gibi  görünüyor kalın bir hamur kıvamında ama rengi de kokusuda o kadar güzel ki ... Kahvaltıdan önce bunu kullanırsanız yemek isteyebileceğiniz bir maske ve de kahvaltıda mutlaka bal yemek isteyebilirsiniz.Bu maske narenciye, portakal marmelat türü ve belki de  biraz bal (en azından bende böyle bir çağrışım uyandırdı) kokuyor ve ben itiraf etmeliyim ki bu maske bu güne kadar denediğim ve kullanır kullanmaz etkilendiğim nadir maskelerden bir tanesi oldu...


       Gelelim bu maskeyi nasıl uygulamamız gerektiğine;Temizleme işleminin ardından iki pompa miktarı alıp avuç içinizde ısıttıktan sonra yüz ve boynunuza sürüyorsunuz tabi ki göz çevresine gelmesinden kaçınıyorsunuz ve 10 dakika bekleyip maskeyi ürün ile verilen bez ya da parmaklarınızla nemlendirip ve yavaşça silip duruluyorsunuz.Ben bu ürünü sample olarak kullandığım için bezle değil de parmak uçlarımla nemlendirerek temizledim. Sanırım bez kullanılmasının nedeni;maskenin (bana göre yapışkan olmasa da )genel olarak belki rahatsız  olabilecek kişiler olabileceğinden bez  kullanılması tavsiye edilmiş olabilir.
Sonuç:Bir bebeğin cildi kadar yumuşak,pürüzsüz,parlak,ışıltılı  bir cilt gözlerinize inanamıycaksınız.Kışın ve özellikle mevsim geçişlerinde cildin kaybettiği ve ihtiyacı olan tüm vitamin nem ve canlılığı bu maskeyle geri kazanılabilirsiniz.Maskenin içeriğinden de bu oldukça net anlaşılıyor...Oldukça güzel vitaminler içeren,nazikçe cildi soyup ölü derinin atılmasını sağlayan içerikler şunlar olsa gerek; papaya,portakal,narenciye vs..Aslında ben bu maskeyi nadiren  alın ve çene bölgemde yoğun ama tek tük çıkan sivilcelerle uğraşıp durduğum( ki çoookkk yanlış bildiğim halde)sonrada onlardan  kalma izleri tedavi etmesi amacıyla kullanmak istedim ve inanıyorum ki iyi gelecek...Sizinde bu şekilde şikayetleriniz varsa ve sonuçları merak ederseniz yorum bırakabilirsiniz bir kaç kez kullandıktan sonra ki yorumlarımı mutlaka objektif olarak yazacağımdan emin olabilirsiniz sonuçları yorum olarak yazarım...
Yeni yazılarla tekrar burada olacağım şimdilik bu kadar herkese bol güneşli keyifli capcanlı enerji dolu günler diliyorum görüşmek üzere...

Renskincare'i ve ürünlerini daha yakından tanımak isterseniz de adresleri:

http://www.renskincare.com.tr/

https://tr-tr.facebook.com/renskincaretr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder