26 Mayıs 2012 Cumartesi

PASTEL PARFÜMLÜ OJE "HİNDİSTAN CEVİZİ"

    Pastel'in sosyal paylaşım sitelerini  beğeniyle takip ediyorum.Pastel geçen hafta Facebook ve Twitter Sayfalarında  çok güzel bir etkinlik yaptı.Etkinlik;Pastel' in Facebook Sayfası'nda çeşitli görseller paylaşıp  bilmece şeklinde sorular sorarak  yeni çıkacak ürünü takipçilerin tahmin etmelerini sağlamaktı.Farklı görsellerle birlikte sorulan  sorular çeşitli ipuçları içermekteydi.İpuçları yani bilmeceler ise şu şekilde oldukça yaratıcıydı ;)
İlk ipucu;Pastel’in ilk gözağrısı tropik ada kaçkınıyım, neşeli mi neşeliyim… Aromam Hindistancevizi. Bilenler bilir kokuma doyum olmaz!
2.İpucu;Külaha eklendi Tarçın. Havası sardı dünyayı. Havamız sardıysa sizi; bilebildiniz mi, hangi Pastel'iz?Turunçgillerin en lezzetlisiyim, en nefis kokulusu... 
3.İpucu;Külahta yeni bir renk, yeni bir kokuyum. Meyve bahçesinde eski greyfurtum ama Pastel'de çok yeniyim!Portakalım ben; bazen bir bardakta, bazen dilim dilim tabakta… 
4.İpucu;Şimdi Pastel’le hem yaz hem kış yanınızda…Her gün büyüyoruz, yaklaşmakta buluşmamız. Ananasım ben. Tam bir yaz serüveni! Bazen plajda bazense havuz başında… Kokum döndürür başları… Yepyeni bir macera Pastel’le ananas kavuşması!
5.İpucu;Yeniyim buralarda. Tadım ferah, kokum ferah… Bu senenin modasıyım. Adım Mint. Şimdi tam Pastel formundayım… 


Veee 6.İpucu;Biliyorum güne çikolatalı kahve kokusuyla başlamak şahane! Gün boyu yanımda olsa derseniz; hangi Pastel olduğumu çözmelisiniz.İlk görselde  sade bir dondurma  bulunuyordu ve soruda hindistan cevizinden bahsediyordu.Ben ilk başta hatta bu şekilde 2. görselden sonra bu yeni ürünün yeni parfüm olabileceğini düşündüm fakat bu tahminimi paylaşmadım  daha sonra 3 renk olunca bu yeni ürünün kokulu oje olabileceğini tahmin ettim ve bunu da Facebook Sayfasında paylaştım :)) gerçekten  oldukça heyecan vericiydi.Bu fikir  çok iyi düşünülmüştü.Türkiye' de bir ilk olan bu yepyeni fikir benim daha önce şurada yazdığım yazıda Dior 2012 makyaj koleksiyonunda yer alan ojelerin kokulu(parfümlü)olduğunu ve Türkiye de ki oje firmaları tarafından  dikkate alması gerektiğini belirtmiştim.Bu isteğim gerçekleşmiş bulunuyor ve buna çok sevindim.Bunu da yapsa yapsa Pastel yapardı zaten :)) Pastel oje kalitesi bakımından ve yenilikleri takip etmek açısından çok çok başarılı.Dondurma renklerinden ilham alarak oluşturulan bu yeni koleksiyon yaza damgasını vuracak...Pastel'in sloganı sür,kurut ve kokla...












  Pastel yeni koleksiyonuyla yepyeni bir ilke imza atarak parfümlü oje çıkardı.Bu güzel haberi duymayan kalmadı elbette ama ben de Pastel in bana gönderdiği bu güzel sürprizden bahsetmezsem olmazdı değil mi?Öncelikle Pastel'e bu güzel sürprizi için teşekkürlerimi iletiyorum.


   Bu güzel şirin paketten bana Pastel Hindistan Cevizi Kokulu olanı çıktı.Tam isabet diyorum gerçekten çok mutlu oldum çünkü ben hindistan cevizi kokusuna bayılırım.Bu paketten herhalde Tarçın Kokulusu çıksaydı da sevinirdim çünkü olursa ikisinden biri  olsun istemiştim.Ben tarçın,vanilya,hindistan cevizi  bu tarz kokuları kozmetikte çok seviyorum,parfüm olarak  sevmiyorum o ayrı...Pastel’in ürettiği “Pastel Kokulu Oje” bu yaza heyecan katacak. Pastel Kokulu Oje serisinde; portakal, mint, ananas, greyfurt, hindistancevizi, çikolatalı kahve ve tarçın renkleri; aynı zamanda nefis kokularıyla sizi cezp edecek!Ben çikolata ve mint yeşilini kesinlikle alıcam.Tarçınlısı top coat olduğu için onu da alıp diğer ojelerle kullanabilirim.

   Oje normal Pastel oje boyundan ufak.Renk French manikür için de ideal.Bunun içinde çok memnun oldum.İlk önce tek kat sürdüm  tek katta renk bu şekilde duruyor.En önemlisi  çok çabuk kuruması,kuruması için çok fazla uğraş gerektirmiyor.




   Bu ise 2.katı sürdüğüm hali.Tırnağa ojeyi sürerken hindistan cevizi kokusuyla karışık normal oje kokusu geliyor.Oje sürümü de çok kolay tek katı sürmek bile yeterli  olabiliyor son derece pürüzsüz duruyor.Ama daha beyaz bir renk elde etmek için ikinci katı sürmek daha iyi olur.Oje kuruduktan sonra o güzel iştah açan kokuyu alabiliyorsunuz ve bu 2 gün boyunca devam ediyor...Tırnaklar misss oluyor...
Bunlarda Pastel in bu yaz çıkaracağı yeni EDT kokularının testerı.Kokular tam yaza uygun kokular.3Ayrı yeni koku var her biri ayrı güzel ama ben daha çok Süper Star ve Rock Chic  kokularını beğendim.Sun Queen daha  meyveli koku olduğundan ben de bu tarz kokuları pek sevmediğimden diğer ikisini  beğendim diyebilirim.
   Rock Chic üst notalarında sümbül ve limon kokuları var.Alt nota sedir ağacı ve yosun.Sun Queen’in üst notalarında çarkıfelek meyvesi, ahududu ve de ananas kokusu var,benim sevmeme nedenim gibi bir neden yoksa meyve kokularını seviyorsanız hoşunuza gidebilir. Super Star;mandalin ve portakal,hindistan cevizi,,elma kokularının ağırlıkta olduğu bir koku. Orta Nota;yasemin,zambak,sandal ağacı,gül,Alt notalarında ise vanilya ve misk var, alt nota  kokunun  daha yoğun olduğu nota olduğundan  ilk sürdüğünüzde duyduğunuz koku tabi ki misk ve  vanilya olmuyor fakat daha sonra bu koku daha  çok kokuyor.Yani vanilya kokulu bir parfüm diyebilirim.

  Pastel Kokulu Oje çok yakında Pastel stantlarında! Yepyeni Pastel Kokulu Oje serisi için oje rafınızda yer açmaya şimdiden başlayın!
Bu arada umarım Pastel sadece yaza özel sınırlı sayıda ürettiği  ojelerle sınırlı kalmaz ve özellikle gül kokulu veya çiçek kokulu  parfümlerin de olacağı güzel kokulu renkli ojeler üretir...

Son olarak Ojelerin Fiyatı:2,45 


Pastel' i Facebook Ve Twitter Sayfalarından takip edebilirsiniz...
facebook/PASTELCOSMETICS
Twitter/PASTELCOSMETICS


Sevgiler...


*Bu ürünler Pinkar Kozmetik (Pastel) tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder