31 Mart 2012 Cumartesi

"AveSeena Olive Leaf & Oat Kuru Yüz Maskesi"ni Portakal Suyu İle Hazırladım/Portakalın Mevsimi Geçmeden Mutlaka Denemelisiniz!...

AveSeena Markasından veÜrünlerinden daha önce şurada ki yazımda bahsetmiştim.Bu markanın ürünlerinin doğallığı en önemli özelliği...Bugün AveSeena nın çok özel ve değişik bir maskesinden bahsetmek istiyorum.Değişik bir maske  olduğunu özellikle belirtmek istiyorum çünkü ben daha önce böyle bir maskeyi hiç duymadım.Öncelikle  maskeyi şöyle bir tanıyalım...


Bir maske: Beş tarif + Beş farklı etki


İstediğiniz sıvı ile karıştırarak maskenizin içeriğine siz karar verebilirsiniz. Yüzünüze sürdüğünüz maske cildinizi besleyip dinlendirirken, durulama yaptığınızda mikro dolaşımınızı hızlandırarak canlandıracak ve peeling etkisi ile derinlemesine temizlik ve pürüzsüz görünüm sağlamaya yardımcı olacaktır.
Amazon ormanlarının cildi canlandırmaya yardımcı polifenol zengini Akai çilekleri, C vitamini deposu Kuşburnu, antioksidan Zeytin yaprağının besleyici özellikleri maske yapısında ortaya çıkar.
Yağ emici Beyaz kil, rahatlatıcı Yulaf ve Pirinç tozları gözeneklerde biriken kirleri emerek, cildi derinlemesine temizler.  
Minerallerce yoğun volkanik lav tozu Rhyolite ve mucizevi Fas Argan tozu peeling yaparak yorgun, soluk ifadeyi canlandırır, cildinizi pürüzsüzleştirerek yumuşacık yapar.
 tazeleyici + arındırıcı 
 bütün ciltler
 kuru, normal ve olgun ciltler için haftada bir,
 yağlı ciltler için haftada iki kere kullanılması önerilir.



Maskenin kapağını açar açmaz o doğal  güzellikteki kokuyu inanılmaz beğendim.Maske toz halinde olduğundan açıp kaparken dikkatli olmak gerekiyor.Maskenin içeriğinde Akai Çileği, Kuşburnu, Zeytin Yaprağı, Argan, Rhyolite, Yulaf, Pirinç, Beyaz Kil,Yasemin, Gül + Sandal ağacı bulunuyor.Kilin kokusunu ayrı severim ama bu maskeye o güzel kokuyu gül ve sandal ağacının dan aldığını düşünüyorum tabi kuşburnu da çok güzel.Ama bu maske gerçekten o kadar güzel kokuyor ki...Kil maskesi daha önce uyguladığım bir maskeydi ama sadece suyla hazırlanabilen maskelerdendi.Bu maskeyi ise 5 farklı şekilde uygulayabiliyorsunuz cildiniz neye ihtiyaç duyuyorsa cildinizin ihtiyacına göre uygulayabileceğiniz seçenekler var.Siz sadece seçiminizi yapın.


Kullanım şekli:  1-2 tatlı kaşığı maske, eşit miktarda ve aşağıda açıklanan sıvılar ile karıştırılır.
Elde edilen karışım göz çevresi hariç, yüz ve dekolte bölgesine sürülür. Yaklaşık 15 dakika kuruması beklenir.
Tamamen kuruduktan sonra ılık veya soğuk su ile yıkanır.
Maskenizin kıvamını ve etkisini siz kontrol edin: 
Hafif temizleme etkisi için: daha çok sıvı
Derin temizleme için: daha az sıvı kullanın.
Önceki uygulamalardan artakalmış ıslak maskeyi lütfen kullanmayınız. Her uygulama için taze maske hazırlayınız.
Maskeyi hazırlayabileceğiniz taze sıvılar:
Soğuk su: serinletici + nemlendirici
Kapağı yeni açılmış maden suyu: tazeleyici, besleyici + mineral desteği.
Taze soğuk süttazeleyici + besleyici. İçeriğindeki protein, mineraller + laktik asidin arındırıcı etkisi.
Soya sütü: tazeleyici +besleyici, protein, mineraller + Vitamin E içeriği ile vejeteryan alternatifiniz..
Taze portakal suyu: yoğun C Vitamini ile canlandırıcı etki.




Ben maskeyi çok sevdiğim portakal suyu ile yaptım.Zaten çok güzel kokan maske portakal suyuyla da karışınca daha da güzel kokmaya başladı.Maskeyi kullanım şeklindeki gibi eşit miktarda sıvıyla karıştırmanız gerekiyor.İki kaşık maskeye iki kaşık sıvı...Benim cildim karma ve T bölgesinde yağlanma oluyor ve çene bölgemde sürekli çıkan sivilceler var alın bölgemde ise ara sıra çıkan sivilceler problem oluyor.Bu maskeyi gündüz uygulamakta yarar var şayet portakal suyunu sıktığınızda  size yeterli kadar portakal suyu kalıyor ve bunu içiyorsunuz güne hem taze sıkılmış portakal suyunun verdiği canlıkla hemde maskenin yüzünüze kazandırdığı canlılıkla ışıl ışıl oluyrsunuz.Cildim maskeyi uyguladıktan sonra yumuşacık ve pürüzsüz görünüyor.Gece yatmadan önce bu maskeyi uygularsanız portakal suyu tercih etmemeniz gerekiyor çünkü portakal suyu uykunuzu kaçırabilir,onun yerine cildinizin nemlenmesini isterseniz süt kullanmakta yarar var...





Maskeyi karıştırdıktan sonra boza kıvamında oluyor.Bu arada  belki bu sıralamayı da uygularsanız daha etkili sonuçlar almanız mümkün maskeyi uygulamadan önce ilk olarak cildinizi uygun bir temizleyiciyle temizleyin  aslında en güzeli de banyo yaparak cildi temizlemek,sonra peeling,daha sonra maske ve tonik en sonunda nemlendirici uygulayarak bu işlemleri tamamlamak daha faydalı olacaktır.Maskeyi maden suyuyla da denedim ama portakal suyu cildimin ihtiyaçlarına daha iyi geldiğini söyleyebilirim zaten portakal çok faydalı C vitamini kaynağı aynı zamanda sivilceleri tedavi edici özelliği var.





Maskeyi yüzüme sürerken biraz zorluk çektim  ilk sürdükten sonra  yüzde böyle duruyor 15 dk bekledikten sonra kuruyor en son halinin fotoğrafını çekemedim  :)Sonra yüzümü yıkarken biraz da ovalayarak (bunu fazla abartnayın)maskeyi yüzümden tamamen çıkardıktan sonra hafifçe kurulayıp tonikledikten sonra(tonik  uygulanan maske veya peeling işlemlerinden sonra ciltte herhangi bir kalıntı kalmışsa onları daha iyi temizliyor,cildi dezenfekte ediyor )yine AveeSeena Mineralli harika kremini uyguladım. Kremi kuru, normal + karma ciltler  rahatlıkla kullanabilir yumuşacık ve diri bir cilde kavuşmanızı sağlıyor.Kremimi de uyguladıktan sonra mis gibi oldu cildim bebek cildi gibi...Size de tavsiyem bu maskeyi mutlaka denemelisiniz özellikle portakal suyuyla şahane oluyor  etkisini uyguladığınız an farkedeceksiniz suyla hiç denemedim ama sütle denemek istiyorum şimdilik bu kadar...

Cildinizin neye ihtiyacı varsa, ona göre seçim yapıyorsunuz. Derinlemesine temizlik mi? Nemlendirici etki mi? Besleyici bir maske mi? Hangisi?

Yüzünüze sürdüğünüz maske, cildinizi besleyip dinlendirirken, durulama yaptığınızda kan dolaşımınızı hızlandırarak cildinizi canlandıracak ve peeling etkisi ile pürüzsüz görünmenizi sağlayacak.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder