7 Şubat 2012 Salı

Down Under Naturals Şampuan ve Duş jeli

Bu sepette gelen ürünler geçen hafta Cuma Günü eve gelen paketlerden biriydi çünkü  ben o gün eve geldiğimde beni karşılayan minik yeğenlerim(kuzucuklar:) hediyeler geldi diye beni kapıda karşıladılar ben de çok sevindim tabii...Onlar doğumgünüm dolayısıyla  bana hediyeler gönderildiğini düşünmüş olmalıydılar :) benim kadar onlarda merak içindeydiler ve paketleri beraberce açtık....Denemem için gönderilen Down Underan ın Kuru/Boyalı Saçlar için olan Şampuanı ve Saç Kremi nin yanında bir de  yine bu   sevimli inanılmaz güzel kokan duş jeli numunesi gönderilmişti.Şampuanlar bana uygun olmadığını düşündüğümden annem  ya da boyalı saça sahip bir yakınım tarafından denendikten sonra etkilerini burada paylaşacağım. %98 bitkisel içerikli, paraben, fosfat, DEA, SLS ve diğer zararlı maddeleri içermeyen, özellikle ki bu bence en önemli özelliği Down Under Naturals şampuanlarının brezilya fönü sonrasında da kullanabilir olması... Hayvanlar üzerinde test edilmeyen ürünler olması zaten  şu sevimli koaladan anlaşılıyor ...
Down Under Naturals Fruit Kicks Vücut Şampuanı yine seyehat boy gönderilen bu vücut şampuanın kokusu çok güzel doğal içeriklere sahip,nar özlü losyon  kıvamında ve kuru ciltler için nemlendirici özelliğe sahip vücuda derinlemesine etki eden ve ayrıca kuru ciltlerin yenilenmesini sağlayan bu duş jelini çok  beğendim...




Down Under Naturals markasını Türkiye’de büyük kozmetik marketlerinden (Watsons,Gratis vs.)satın alabilirsiniz.
Ürünleri denemem için gönderen Selen Hanım'a çok teşekkür ediyorum.
Down Naturals Under Facebook sayfasını buradan 
Twitter Sayfasını buradan takip edebilirsiniz...
Bu arada Facebook ve Twitter Sayfalarını takip edebilirsiniz.Down Under NaturalsFacebook  ve  Twitter  Sayfalarında sürpriz hediyeler kazanma fırsatı sizleri bekliyor....Özellikle Sevgililer Günü dolayısıyla Twitter Sayfasında birçok sürpriz aktiviteler var ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder