8 Haziran 2011 Çarşamba

UYKU ÖNCESİ DİŞ MACUNU DENTİSTE'PLUS WHİTE

Türkiye`nin ilk ve tek uyku öncesi diş macunu Dentiste piyasada. Sabahları taze ve ferah bir nefes ile uyanmaya ne dersiniz?

Dentiste Geceleri uyurken tükürük akışını hızlandıran yeme, konuşma gibi daha az etkinlik vardır.Yavaş tükürük akışı ve daha az oksijen ağız ortamında geceleri uyurken bakteriler için mükemmel bir zemin hazırlar. Bunun sonucu sabah kalkınca nefes kokusu oluşmaktadır.
Dentiste diş macunlarının içeriğindeki 14 doğal bileşen ile ağızdaki kötü kokuyu hapsederek azaltmayı, ferah bir nefes sağlamayı, daha sağlıklı diş etlerine kavuşmayı ve diş minesine zarar vermeden plak oluşumunu engellemeyi destekliyor.bitkisel doğal özler ağız kokusunu ve diş eti rahatsızlıklarını önlüyor.Uyku Öncesi Diş Macunu Dentiste' gece formüllü teknolojisi sayesinde uyurken ağızda oluşan ve ertesi sabah kötü kokuya sebep olan bakterileri engellemeye yardımcı oluyor ve etkisini ilk kullanımdan sonra hemen hissettirmeye başlıyorDentiste diş macunlarını eczanelerde bulabilirsiniz.Ben eczane de görüp bir denemek için almıştım ve gerçekten sabah uyandığınızda harika bir nefesle uyanmanızı sağlıyor bu diş macunu.Tamamen bitkisel.Önce pek işe yaramayacağını düşündüm ama sabah uyandığımda gerçekten ağzımda ve nefesimde ferahlık hissettim.Tavsiye ediyorum.Ben tüp 100 gr olanı 12 tl ye aldım,pompalı 120 gr olan fiyatı 17 tl...
içerisinde nane yağı,karanfil yağı,okalüptüs yağı ve tarçın esas ı var.İşte bu güzel bitkilerle sabahları tertemiz nefesle uyanmanın keyfi harika...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder