18 Mayıs 2011 Çarşamba

PASTEL OJE 25

Oje. Oje. Tırnaklar da makyaj ve koruma ister. Birbirinden çarpıcı renk seçenekleri ve üstün kalitesiyle Pastel Oje, tırnak ve el güzelliğinizi ortaya çıkarıyor...Bazen uçarı,bazen ölçülü,bazen zarif...Renginizi seçin.Elleriniz konuşsun.
Pastel in 2011 oje serisini çok çok beğendim...


Favori rengim 25 nolu oje...Efendim kendileri Chanel Khaki Brun isimli oje ile hemen hemen aynı renge sahip , ama her tene gitmeyeceği kanaatindeyim ki benim ellerimi de pek açmadı ama yine de severek kullanmaya başladım.Başladım diyorum çünkü daha yeni aldım daha doğrusu bulabildim kozmetik mağazalarında pek bulunmuyor ben bana en yakın Gratis e baktım ve bi kaç yere baktım bulamamıştım ve günlerden birgün hiç o arayış içinde olmadığım bi zamanda(hep öyle olur ya aradığında bulamazsın aramadığında bi bakmışsın orda)ki ben o günde başka bi ürün arıyordum _make up olduğum üzere tabi bulamadım_ onuda ne zaman bulurum bulabilirmiyim? bilmem derken esas konuya dönüyorum Pastel 25 nolu ojeyi Eminönü(Tahtakale) Zaza Han ın tam karşısında tek bir kozmetik mağazası var genelde kuaförlerin vs gidip alışveriş yaptıklarıu bi yer işte oradan aldım 1.75 lira hakikaten çok uygun ve o kadar çok renk var dı ki kendimi kaptırdım çok sayıda aldım ne yapayım her rengi ayrı güzel.. neyse daha sonra da hangi renkleri aldığımı ve yorumlarımı fotoğraflarıyle buradan yayınlarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder