23 Kasım 2013 Cumartesi

Essence Günlüğü /Essence BB Cream,Eyeliner Pen,Gel Eyeliner,I Heart Stage Eyeshadow Base



Merhaba bugün  sizlere uzun zamandır kullandığım Essence Markasının birkaç ürününden bahsedeceğim.İlk olarak I Heart Stage Eyeshadow Base(far bazı)dan başlayalım.Far bazları eskiden bu şekilde popüler olan bir ürün değildi.Far bazını makyaj yaparken daha çok kullanacağımız farın en açık tonundan seçip gözkapağına uygulardık,bu durum hala  söz konusu olsa da artık her yerde kolayca bulabileceğimiz hemen hemen her makyaj markasının standında yer alan bir ürün olma özelliği göstermeye başlayan far bazlarını daha çok kullanır olduk.Çünkü ürün fardan önce gözkağağına uygulandığında ya da concealer uygulandığında her ikisininde kalıcılığını artırıyor ve aynı zamanda kullandığımız farın rengini daha da ortaya çıkarıyor ve ilerleyen zamanlarda farın topaklanmasını ya da uçup gitmesini engelliyor.Tabi ki her  markanın ürünü kalitesine göre  kalıcılık konusunda  ve performans konusunda değişiklik gösterebiliyor.Essence bu konuda oldukça iddialı bir ürün üstelik fiyat olarakta kurtarıcı eğer bir denge sağlamak isterseniz farı daha uygun ama bazı pahalı tercih edebilirsiniz  ya da tam tersi...Ben daha önce far bazı olarak 4 lü 5 li far setlerinin iinde bulunan en açık tonu ki o zaten baz oluyor onu baz olarak kullandığım için ilk kez Essence nin Türkiyeye ilk geldiği günlerde denemek için aldığım bir ürün olmuştu.Performansı bana göre gayet başarılı çünkü farı tek başına uyguladığım andaki görüntüsüyle far bazıyla birlikte uyguladığım görüntü arasında çok fark oluyor.Farın rengini ortaya çıkarıyor ve gün sonunda makyajımı temizlerken bile zor siliniyor.Bu biraz makyaj temizlemeye üşenen benim gibi kozmetik severler için zor olsa da merak etmeyin iyi bir makyaj temizleyicisiyle kolayca siliniyor yani suya dayanıklı makyajı temizleyen bir ürün kullandığınızda daha iyi sonuç alabiliyorsunuz.Ama şunu söyleyebilirim pigmentasyonu  çok iyi olmayan farlarınız varsa mutlaka onlarla denemenizi öneririm.Bunun dışında kullandığım bir far bazı daha var Too Faced Markası'nın far bazı ve onu ilerleyen zamanlarda yayınlayacağım.Dediğim gibi artık pek çok markanın (Mac gibi iddialı bir markanın dışında)pek çok markada bulabilirsiniz.Mesela fiyat uygunluğu açısından The Balm' ın  bazını da önerebilirim indirimlerde daha da uygun fiyatlı oluyor ve başarılı bir ürün.Aşağıda ürünün daha detaylı fotoğrfalarını görebilirsiniz ;
Bu foto da elimin  bir tarafına far sürülmüş hali bir tarafta baz sürülmüş hali var.

Burda far bazını elimin üzerinde iyice  dağıttım 
Burada da aynı farı far bazı sürüp dağıttığımın elime uyguladım farkı görüyorsunuz pigmentler nasıl ortaya çıkmış değil mi?Renk daha belirgin ve daha canlı görünüyor.

Bu foto da da elimi bir ıslak mendille  sildiğim halini görüyorsunuz.Far bazı olan kısım silinmediği halde diğer tarf uçtu bile.Zaten far bazı olmadan farı uygularken toz toz oluyor.

Kullandığım far ise;Mac in Tartantale koleksiyonun far paleti Vainglorious rengi.Eski bir koleksiyon olan bu far paletini aldığımda hüsran yaşamıştım çünkü renkleri hemem  topaklanıyordu sürerken hemde renkleri canlı durmuyordu.Oysa ki bu tarz markaların başka far paletlerinin far bazı olmadan da güzel durduğu gerçeği söz konusuyken bu farın sade sürüldüğünde renkleri pek net olmaması üzücüydü.Far bazı olmadan da bazı paletler sadece farın kalıcılığı için faydalı oluyor çünkü pimentasyonu gayet başarılı iyi farlar zaten sürerken toz toz olmuyor sanki baz varmış gibi gayet rahat sürülebiliyor.İşte mac in bu tarz paletleri için veya sürümü zor olan farlarınız için kullanabileceğiniz güzel bir far bazını kesinlikle tavsiye ederim.


 İkinci ürünüm ise Essence nin BB Kremi All In One.Bu kremi geçen sene anneler gününde almıştım.Sadece Bb krem furyasının artış gösterdiği o günlerde performansının çok da iyi olacağını umut etmeyerek almıştım.Amacım sadece güneş korumalı bir krem almaktı ve hem BB krem olup hem de 30 faktör korumalı bir krem olunca denemek istedim.Sürdükten sonra yüzümde durunca  çok yağlı geldi bana ve çok kalıp gibi durdu kıvamı da oldukça koyu benim cildim karma olduğundan cildime gitmedi diyebilirim.Zaten alırken tester ı yoktu ve fiyatı uygun olmasaydı almazdım aslında fiyatı ne kadar uygun olursa olsun testeri olmayan bir ürünü kesinlikle almam ama o an nedense almış bulundum :)Bu ürünü kullanıyormuyum şu anda kesinlikle hayır cildine uygun gördüğüm bir dosta en yakın zamanda verilmek üzere bekletiliyor not:o dost şimdiye kadar çıkmadığına göre sanırım bu da atılacaklar grubuna aday :)

 Bir diğer ürün ise Essence Stays No Matter What Eyeliner Pencil tek kelimeyle harika bir ürün.Kullanımı oldukça rahat.Keçe ucu istediğim incelikte.En uç kısmında ki plastik bölüm sürerken parmaklarınızı rahat hareket ettirme kolaylığı sağlıyor.Rengi siyah ve hani bazı eyeliner lar lacivertimsi gibi durur sürdüğünüzde işte Essence nin eyeliner ı rengisürdüğünüzde de  göründüğü gibi duruyor.Suya dayanıklı olması da çok avantajlı akma apmıyor.Far bazıyla birlikte kullandığınızdaysa çıkması kuvvet ve ihtimal değil tabi siz çıkarmaya çalışmadığınız müddetçe...Eyeliner numarası 01 Midnight Black.


Son olarakta Essence' nin gel eyeliner'ından bahsedecek olursam güzel bir ürün olmakla beraber bu tarz ürünlerin çoğunda olan koku bu eyelinerda da var.Rimellerin birçoğunda olan kokudan ama çok abartı kötü bir koku değil tabi ki.Uygularken çok fazla profesyonellik gerektiren bir ürün olmasına rağmen sürdükçe pratiklik kazanıp gayet rahat uygulayabilirsiniz.Fırça yardımıyla sürmeniz şart tabi.İster ince uçlu eyeliner fırçası kullanabilir isterseniz yan uçlu bir fırça yardımıyla uygulayabilirsiniz.Benim tercihim yan çlu bir fırça oluyor daha rahat uyguluyorum.Ama ben bu ürünü pek fazla kullanmıyorum arada sırada uyguluyorum en çokta başkasına makyaj yaparken tercih ediyorum.Kendim daha çok günlük pratiklik açısından eyeliner pen i(üstte bahsettiğim)onu kullanıyorum.Gel Eyeliner Mac' in Cake eyeliner 'ı tarzında bir ürün ve gayet başarılı.Eğer pek fazla mac hayranlığınız yoksa ve artık birçok markaya ulaşabiliyorken bu tarz bir üründe deneyip değerlendirebilirsiniz.Ürünün ben aldığımda 3/4 rengi vardı mürdüm rengide çok güzel ama ben tercihimi siyahtan yana kullandım.Artık pembeden tutunda sarıya hatta kırmızıya kadar eyelner renkleri mevcut ve moda tercih sizin kullanabilirim derseniz renkler gerçekten harika duruyor.Her zaman kendinize yakışan makyajı yapmanız dileğiyle...

Bugünlük bu kadar Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Umarım  hosunuza gitmistir,bir sonra ki yazı da görüşmek üzere lütfen yorum bırakmayı unutmayın bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder