24 Ağustos 2012 Cuma

The Body Shop 'unYepyeni Parfüm Koleksiyonu


Japanese Cherry Blossom
Amazonian Wild Lily
Madagascan Vanilla Flower
Indian Night Jasmine
Atlas Mountain Rose


Dün Body Shop Mağazasına uğradım çayağacı serisi ve deniz  yosunu serisi  ürünlerinde  ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası başlamış indirimi kaçırmamnızı tavsiye ediyorum.Çayağacı serisinde yeni bir ürün gelmiş gözenek sıkılaştırıcı  Tea Tree Pore Minimiser gerçekten çok güzel bir ürün biran önce body shop mağazasına uğrayıp denemelisiniz...Dün mağazadaki kolilere gözüm takıldı düşünün sarmalanmış paketlerin içinden bile yeni parfüm serisinin renkleri o kadar göze çarpıyordu ve benim ısrarım üzerine  orada ki görevli bayan o an tam ismine bakamadığım sonra yurtdışı sitesinden  Atlas Mountain Rose serisi olduğunu öğrendiğim bu güzel serinin vücut losyonunu bana koklattı (sürekli daha satışta değil gibilerinden uyarıda bulunmayı ihmal etmedi :)Yakında satışa sunulacak olan bu seriden tahmin edersiniz ki en seveceğim koku Mountain Rose oldu ama vanilya hariç diğer ikisini de sevebilirim yaseminli ağır  bir koku olmazsa tabi :)Bekleyelim bakalım ürünler standlarda güzel yerlerini alıp fiyatlarda uygun olur diye düşünüyorum ilk alacağım seri gül olacak tüm ürünlerini değil ama Edt ve parfüm yağını alabilirim...Parfüm Serilerinde duş jeli,vücut losyonu,parfüm yağı,body mist bulunmakta...Sabırsızlıkla bekliyorum...

Atlas Mountain Rose EDT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder