4 Aralık 2011 Pazar

BUTTER LONDON MARKASI DOUGLAS MAĞAZALARI 'NDA

Butter London Markası Douglas Mağazalarında ki yerini  çoktan almış.Ben geçen hafta mağazayı dolaşırken standını gördüm ve rengarenk bu güzel satanda bayıldım.Douglas Mağazasında daha pek çok oje markasının standı mevcut.Douglas  Mağazalarını beğeniyorum.Butter London en başta beni bu şirin kargasıyla büyüledi :)sizce de çok şirin değil mi?Kargaları hep sevmişimdir zaten :) nedenini bilmiyorum hani bazı hayvanlar için hep tabir edilir ya çok asil diye bence karga da öyle...
Neyse gelelim ojeye fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 20  lira civarındaydı.Ojelerin renk çeşitliliği ve hızlı kuruma özelliklerinin yanısıra  içeriğinde 3 free diye yazdıkları 3 zararlı maddenin(formaldehit,toluen,DBP) olmaması da en önemli özelliği...

En beğendiğim renkler (hepsini beğendim tabi o ayrı mesele)
The Black Knight
Rosie Lee
Henley Regatta
The Full Mony(sezonun rengi olan altın rengi)



                                             


Holiday Glitter Trio


Favori rengim sınırlı sayıda üretilmiş olan "The Black Knight"karanlık göz kamaştırıcı, bu  oje içerisinde simli siyah, pembe, mavi ve gümüş renkler var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder