30 Aralık 2011 Cuma

Bugün en sevdiğim parfümü paylaşmak istedim.Aslında ben kışın daha çok sıcağı hatırlatacak odunsu,vanilya,sıcak çikolata,karamel(biraz abarttım :))tarçın  ve zencefil gibi baharatları,portakal(narenciye) tarzı yoğun kokuları seviyorum.Bu konuda  örnek verebileceğim en iyi iki parfüm ise vanilya kokusu ağırlıklı "Avon For Away" ve limon,greyfurt  narenciye dediğimiz kokularıda içinde barındıran daha çok vanilya ağırlıklı ve çikolata gibi kokusu olan "Benefit So Hooked On Carmella"...Bu tarz kokulardan hoşlanıyorsanız mutlaka denemelisiniz ...
Yazın ise daha fresh,en çok yoğun  çiçeksi kokuları tercih ediyorum ancak öyle bir parfüm var ki  yaz  kış kullandığım ve  uzun bir zamanda  değiştirmeyeceğim bir parfüm  "Estée Lauder Pleasures İntense"...


Bu parfümü Elca Kozmetik için Sun Plaza ya gittiğimde keşfettim.Aslında m.a.c alışverişi için gitmiştim  parfüm almak hiç aklımda olmadığı için  iki tane tester denedim ve  kokusu o an çok hoşuma gitmişti  fakat ben başka makyaj malzemesi vs aldığımdan parfüm almak gibi de bir niyetim olmadığından bu parfümü  almadan çıktım,dışarıya çıktığımda burnuma gelen güzel bir koku ama nasıl güzel bir koku  tam istediğim tarz, iyi ki  hangi parfümü test ettiğimi hatırlıyorum( hani şişesi pembe olan  zarif şişesi olan evet )az ürün denemenin verdiği avantaj yoksa hangisi acaba diye düşünüp duracağımı biliyorum neyse ben eve geldim parfümü de  çok beğendim ama o gün almadığıma pişman oldum başka bir gün gidip almak ta bir türlü  olmadı  yani gidemedim zaten  yazın yaşadığım bir olay bu ve yazın taa oralara gitmeyi gözüm tutmadı açıkcası...Fiyat olarak pek bir uygundu 50 ml 100 TL gibi bi fiyata geliyodu tabi  bunun içinde üzülmüştüm çünkü normalde  50 ml 165 TL civarıydı...
Daha sonra yani uzunca bir zaman geçti aradan ve bir gün  parfümü Boynerden   aldım.Çok memnun kaldığım parfümlerden ve en gözde parfümlerden  oldu,oldukça kalıcı bir parfüm  bazı parfümleri ben kendim kullandığımda kokusu bana hiç gelmez ama bu parfümün kokusunu kendimde alabiliyorum ve farkedebiliyorum işte bu yüzden bu parfümü inanılmaz seviyorum bittiğinde tekrar lamayı düşündüğüm bir parfüm kesinlikle tavsiye ederim..
Koku ailesi sıvı çiçeksi olan  parfümün üst notalarında ;yeşil zambak,şakayık,frenk üzümü,orta notalarında ;fas gülü ,pembe zambak ,yasemin,alt notalarınada ise ;akça ağacı,bezoin kristalleri,vanilya bulunmakta
KİŞİLİĞİ
Kadifemsi, Duyusal, Yoğun Kadınsı. Doğanın baştan çıkartıcı yönünün kadınsı...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder