15 Ekim 2011 Cumartesi

MAKYAJ ÇANTAM ÇEKİLİŞİNDEN HEDİYEYİ KAPTIM :)

Gecikmeden dolayı üzüntümü de dile getirerek bu yazımı paylaşmak istiyorum...
Sevgili Makyaj Çantam Bloğunun http://www.makyajcantam.org/2011/09/benefit-porefessional-isteyen.html buradaki yazısında bahsettiği hediye çekilişine bende katılmıştım çok az da olsa bi umudum vardı kazanacağıma dair...
Çekiliş sonuçlarını heyecanla beklemekteydim...Çekiliş sonuçlarının açıklanacağı gün http://www.makyajcantam.org/2011/10/benefit-porefessional-kazananlar.html hemen bu adresteki yazıyı okumaya başladım evet sonuçlar açıklanmıştı ve random beni şanslı kişi ilan etmişti...şaşırmıştım daha sonra şaşkınlığım yerini sevince bırakmıştı :))sabah sabah aldığım bu güzel haber sonucu için ve yine güzel bir sabahta elime ulaşan bu güzel hediye için
 Benefit Türkiye'ye ve  Makyaj Çantam' a bu kampanyayı düzenlediği için çok teşekkür ederiz!
Daha nice yaşlara olsun Makyaj Çantam....
İşte karşınızda Porefessional
Benefit'in son mucizesi, The Porefessional. İncecik yapılı, kaygan, ten rengi bir balsam. Orta boy bir tüpte..Bu sevimli güzeller güzeli ürünü gerçekten çok sevdim içindeki küçük prospektüs te nasıl kullanılması gerektiği oldukça  iyi şekilde açıklanmış kullanımı gayet rahat.Cilde sürüldüğünde mat ve temiz bir baz elde ediyor olmanız çok güzel.Yağsız, hafif, ışık geçiren ve ipeksi bir dokusu var The Porefessional'ın. Bu minik, mavi-yeşil tüp  siyah noktalarınız için yaratılmış bir kapatıcı Benim cildimde fazla gözenek olmadığı için sadece burun bölgemde çok az olduğu için az miktarda ürün bana yerli geliyor çok az da yanaklarıma sürüyorum sonuç muhteşem fondöten kullanmama gerek kalmadan çok rahat dışarı çıkabiliyorum ürün makyaj altına ve makyaj üstüne kullanmak için ideal tercih sizin...

, içinde de nasıl kullanılması gerektiğini anlatan, komik ve tatlı bir prospektüsü var. Siyah noktalar, cilt problemlerim sıralamasında yukarılarda olmasa da, Porefessional ilgimi çekti. Çünkü aynı zamanda muhteşem bir makyaj bazı bence. Birazcık Dr.Feelgood'u anımsattı ki, iki ürünün amaçları tamamen farklı. Ortak noktaları yapılarındaki kayganlık ve cilde sürüldüğünde mat ve temiz bir baz elde ediyor olmanız. Bir de ikisi de makyaj üzerine de uygulanabiliyor. Siyah noktalarınız için bir kapatıcı yaratılmış yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder