25 Aralık 2011 Pazar

"Lila Kutu"m Geldi Hoşgeldi...

     Sevgili Lila Kutu ekibi yılbaşı için özenle süslediği paketi bana da  göndermiş,Lila Kutu Aralık ayı kutusu geçen hafta cumartesi elime ulaştı.Doğrusu hiç beklemiyordum bu güzel sürpriz beni hem şaşırttı hem de gerçekten çok mutlu etti,beni  unutmadıkları için Lila Kutu Ekibine öncelikle çok teşekkür etmek istedim :)
  Her ay böyle dolu dolu bir kutuyla karsilasmak ne guzel olurdu...Umarım lila kutu her ay böyle güzel kutular yapar, bu şekilde devam ederse kendine sıkı bir yer edinir  zaten benim gözümde daha şimdiden oldukça yükselişe geçti bile...Ne de olsa Lila Kutu yu hepimiz biliyoruz ,tanıyoruz artık o yüzden uzun uzun anlatmaya gerek yok Lila Kutu artık ünlü ve gerçekten çok seviliyor  uzun bir süre kalıcı olacak benden söylemesi...Yılbaşı kutusu kendi sitelerinde de bahsedildiği üzere dopdolu kutuları zor kaptmışlar gerçekten..
En son ne zaman birşey keşfettiniz?
Bu kartta gönderilen ürünlerin tam boylarının fiyatları ve ürünlerin özellikleri yazıyor.
Paketi açtığınızda  sizi içinde minik gümüş renkli çiçek şeklindeki payetler ve lila güller çıkan çok şık bir sunum karşılıyor...Kutunun şıklığı  tasarımı,kalitesi  harika  oldukça kullanışlı malzemeyle hazırlanmış,bende  zaten daha sonra kutuyu hem  bi hatıra olarak saklamak açısından hem de böyle güzel ve kullanışlı bir kutuyu atmaya kıyamayacağımdanmakyaj malzemelerimi daha çok far olmak üzere   saklama kutusu olarak değerlendirdim...Ve işte  bu güzel kutudan çıkanlar...

1)Clarins Defatigant Eclair Countour Des Yeux 3ml:Canlandırır; ağırlaşmış göz kapaklarını yatıştırır ve rahatlatır, yorgunluk izlerini yok eder, torbalanmayı azaltır, lenfatik drenajı düzenler, Koyu halkaları minimize eder. Makyajlı veya makyajsız muhteşem görünüm sağlar. 

Anında etkili, hemen emilir. Ferahlık hissi uyandırır. 
Sıkılaştırır, yorgunluk izlerini azaltır. Cildiniz daha pürüzsüz görünür.
Gölgeli bölgeleri aydınlatır, koyu halkaları minimize eder.

2)Schwarzkopf Professional Schwarzkopf Professional BC Mucize Yağ:Saçlarda göz alıcı bir ışıltı yaratan Schwarzkopf BC Mucize Yağ ile mükemmel görünen saçlar için kurulan tüm hayaller gerçek oluyor. BC Mucize Yağ, Argan Yağı’nın mucize etkileri ile kalın (BC Mucize Yağ) ve ince (BC Mucize Yağ Light) telli saçlar için adeta bir güzellik iksirine dönüşüyor.(Bazı Lila Kutulardan Loccitane orjinal boy sabun çıkıyor  ama ben  bu ürünün gelmesine çok sevindim denemek istediğim bir üründü  çok beğendim  gerçekten saçı ağırlaştırmadan bakım yapıyor ama bezelye tanesi kadar kullanılması gerektiğine katılmıyorum benim saça yetmiyor keşke 10 ml  gönderilseydi :) )ama kutudan çıkan ürünlerden  alabileceğim ürünlerden biri...

3)Petal Fresh Çay Ağacı Özlü Organik Şampuan:Uyarıcı Organik Çay Ağacı, kafatasınızı ve saçlarınızı canlandırır. Hafif temizleyiciler ile birleştirilmiş, doğal dezenfektan Çay Ağacı, saçı besler ve temizler. Kuru, hasarlı saçları onarır ve saha sağlıklı bir kafa derisi ve ışıltı sağlar. Gençliğin güzelliğini yani yumuşak kolay başa çıkılabilir güzel saçlarınızı geri getirir (Bu ürünü kullandım ve sonuçtan çok memnunum tam benim saçıma uygun bir şampuan en kısa zamanda şampuanla ilgili daha detaylı  bir yazı yazacağım)

4)Murad AHA/BHA EXFOLIATING CLEANSER Yüz İçin Yenileyici ve Canlandırıcı Peeling:Gün geçtikçe cildin yüzeyinde yığılan ölü hücreler, makyaj kalıntıları, şehrin kiri ve tozu, gözeneklerin belirginleşmesine, cildin ışıltısını kaybetmesine ve matlaşmasına sebep olur.  AHA/BHA Exfoliating Cleanser, hassas ciltler dahil her yaşta tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun formülü ile cildi derinlemesine temizlemeyi, ölü hücreleri cildi yüzeyinden uzaklaştırmayı destekler. Böylece daha taze ve sağlıklı görünen bir cildin ortaya çıkmasına yardımcı olur. Anında aydınlık ve berrak bir görünüm sağlar. 

5)Pastel Oje No:14 (mor rengi çok seven birisi olarak ve pastelin yeni sezon renklerinden olan bu oje renginin bana  denk gelmesi de beni çok mutlu etti çok güzel bir mor tonu ;))

6)Max Factor Master Piece Maskara - Black:Devrim yaratan yeni termoplastik elastomer teknolojisinin uygulandığı iFX fırçasıyla Masterpiece tüm kirpiklerinizi diplerinden uçlarına kadar çevreleyen bir dokunuşa sahiptir.

iFX fırçanın termoplastik elastomer  ve Moldtrusion teknolojisiyle üretilmiş özel fırça kılları benzersiz esnekliğiyle kirpiklerinizin diplerinden itibaren renklendirme yapar ve kirpiklerinizi tek tek ayırır, özel yapısıyla alt göz kapağındaki ve gözkapağının yan tarafında kalan kirpiklere de ulaştığı için gözlerinizi muhteşem bir şekilde belirginleştirir.
Özel hacim veren rimel formülü ve benzersiz fırçasıyla gözleriniz dikkat çeker.

7)Max Factor Kohl Pencil - Black:Kalem olarak kullanılabileceği gibi, yumuşak dokusu sayesinde yayarak far haline de getirilebilir. 

Cildi çizmeyecek kadar yumuşak, ama göz şeklini belirleyecek kadar serttir. 

Kirpiklerinizin altında ve göz kapaklarınızda kullanabileceğiniz kadar yumuşaktır.(Far olarak ta kullanılabiliyor yani buğulu göz makyajı için oldukça ideal)

8)Palladio Herbal Tinted Lip Balm - Sangira:Dudakları korumak için UV filtresiyle zenginleştirilen bu eşsiz dudak kremi, dudaklara kalıcı renkleriyle ışıltı katarken nemlendirir. (Bu ürünün isimini yeni duydum ,Lila Kutu sayesinde tanımış oldum ve  çok beğendim şimdiden favori  dudak balmlarımdan oldu bile, rengi çok güzel ,doğal bir kırmızı renktonu var, ışıltılı ama sürdüğünüzde ışıltılı durmuyor ,bu da benim için çok iyi oldu ve ürün orjinal boy gönderilmiş  )

9) Snob  erkek parfüm sample

10)PCO Whitening Mask:PCO Maskesi koyun plazentası , hyoluronik asit , kojik asit , kollagen , Vitamin E , Vitamin C , Aloe Vera v.b. etkin içeriğiyle kırışıklıklar, sarkmalar ve cilt lekeleri üzerinde etkisini gösterir.

  • Hücre yenilenmesine,
  • Mimik hareketleri ile oluşan kırışıklıkların azaltılmasına,
  • Cilde nem kazandırılmasına,
  • Toksik maddelerin atılmasınına, (Antioksidan etki)
  • Lekelerin açılmasına,
  • Cilde elastikiyet ve dolgunluk kazandırılmasına,
  • Cildin vitamin ve mineral ihtiyacının sağlanmasına,
  • Akne aktivitelerinin azalmasına yardımcı olmaktadır.

(Koyun plesantası maskesi bana biraz ilginç geldi ama kullandım kokusu da gayet güzel)

11)Clarins Teint Skin Illusion - 111 ToffeeEşsiz, hafif doku, doğal bir sonuç. Makyaj yaptığınızı bile unutturacak kadar hafif, doğal bir illüzyon!

Cilt bakımı olarak formüle edilmiş, mineral ve aktif içerikli bitki özleri bakımından zengin olan Skin Illusion fondöten, ciltte esnek, konforlu ve renkli bir görünüm sağlar.(Bu fondöten inanılmaz güzel ama beni asıl  kendine hayran bırakan yönü ıhlamur  kokması evet fondöten gibi değil ıhlamur kokuyor bunun için bile yani benim gibi ıhlamur kokusunu seviyorsanız kesinlikle denemelisiniz

12)Coffe Berry Tightening Serum

Anti-aging ürünleri tercih eden doğallıktan yana kadınlar için son derece uygun bir ürün olan Tightening Serum, aynı zamanda cildin pürüzlü görünümünü düzeltiyor, cilt kuruluğunu önlüyor. 


13)OZOXLIVE PROFESYONEL CİLT BAKIM JELİ- 100 ML:Tamamen doğal ürünlerden elde edilen vitamin, mineral ve eser elementlerle birlikte "Biyolojik aktif oksijen" molekülü içeren, cilt ve cilt altı doku sağlığı için üretilmiş profosyonel cilt bakım jeli. Vücutta ve yüzde uygulana bölegede dolaşımı arttırır, cilt altına yüksek oranda oksijen taşır. Tüm cilt ve cilt altı doku hasarlarında, klasik onarıcı yöntemlerle birlikte ya da tek başına uygulanabilir. Tüm cilt tipleri için uygundur.(Orjinal boy gönderilen bir başka ürün de Ozoxlive  her ne kadar çoğu probleme etkili çözümler sunuyor olsa da benim için öncelikli olan  koku  olduğundan bu ürünün kokusuyla ilgili  düşüncem olumsuz  yüzüm için kullanmayı asla düşünmüyorum)
Bu ay ki kutu ,yılbaşı özel kutusu olduğundan kutunun içerisinden toplam 13 ürün çıktı.Bu ay ki kutu ödenen fiyata göre oldukça iyi içinden orjinal boy ürünlerinde olduğunu düşünürsek hem de bayağı bayağı iyi :)Lila Kutunun aylık abonelik ücreti 19 TL,bu ücret karşılığında size her ay içerisinde  en az 5 deneme boyu ürünler gönderiliyor ki bazen orjinal boy ürünlerde gönderiliyor.
Hatta ocak ayı kutusunda kimbilir ne sürprizler vardır.Ben  şimdiden ocak ayı kutusunu merak etmeye başladım...

Ürün firma tarafından denemem amaçlı gönderilmiştir, yazı tamamen objektif görüşlerime dayanarak yazılmıştır.
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder